امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۴:۴۷:۵۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » فوت ۱۰۳ بیمار دیگر کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

دی ۱۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4865کد مطلب

213تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

فوت ۱۰۳ بیمار دیگر کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

فوت ۱۰۳ بیمار دیگر کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

به گزارش شیرگاه خبر ،دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۱۸ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۳۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۵۲ نفر از آنها بستری شدند.   وی با بیان این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۶۸ هزار و ۲۶۳ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را...

به گزارش شیرگاه خبر ،دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۱۸ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۳۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۵۲ نفر از آنها بستری شدند.

 

وی با بیان این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۶۸ هزار و ۲۶۳ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۵ هزار و ۹۳۳ نفر رسید.

 

لاری با اشاره به این که خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۰ هزار و ۵۵۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت: ۴۷۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

وی همچنین گفت: تا کنون ۷ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۵۰۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۰۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .