امروز پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۳:۵۶:۰۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » قدردانی سخنگوی نیرو‌های مسلح از برخورد به موقع با بازپرس بابلی

آذر ۲۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4573کد مطلب

218تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

قدردانی سخنگوی نیرو‌های مسلح از برخورد به موقع با بازپرس بابلی

قدردانی سخنگوی نیرو‌های مسلح از برخورد به موقع با بازپرس بابلی

به گزارش شیرگاه خبر،سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی نیرو‌های مسلح از اقدام قاطع، انقلابی و به موقع قوه قضائیه به ویژه رئیس قوه قضائیه در برخورد با تخلف صورت گرفته با سرباز بابلی از سوی یک بازپرس، قدردانی کرد. حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران نیز پیشتر اعلام کرده بود با وجود گذشت سرباز بابلی از حق شخصی و اعلام رضایت، اما پرونده همکار قضایی، همان روز به دادسرای انتظامی قضات ارسال شده و در حال پیگیری است. او ضمن توضیح در خصوص برگزاری سریع جلسه...

به گزارش شیرگاه خبر،سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی نیرو‌های مسلح از اقدام قاطع، انقلابی و به موقع قوه قضائیه به ویژه رئیس قوه قضائیه در برخورد با تخلف صورت گرفته با سرباز بابلی از سوی یک بازپرس، قدردانی کرد.
حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران نیز پیشتر اعلام کرده بود با وجود گذشت سرباز بابلی از حق شخصی و اعلام رضایت، اما پرونده همکار قضایی، همان روز به دادسرای انتظامی قضات ارسال شده و در حال پیگیری است.
او ضمن توضیح در خصوص برگزاری سریع جلسه کمیته ویژه هیات نظارت بر حقوق شهروندی استان و استماع دقیق ادعا و سخنان طرفین ماجرا، افزود: علی رغم گذشت سرباز بابلی و دلجویی و عذرخواهی بازپرس، با تاکید بر اجرای عدالت و قانون مداری در دستگاه قضایی، موضوع بلافاصله پس از برگزاری جلسه هیات حفظ حقوق شهروندی استان، همان روز برای بررسی دقیق و قانونی به دادسرای انتظامی قضات ارجاع شده و در حال رسیدگی است.حجت الاسلام والمسلمین اکبری گفت: همه همکاران قضایی در روز‌های اخیر خواهان رسیدگی دقیق و سریع به این موضوع هستند، چون رسیدگی به تخلف حتی یک نفر در واقع صیانت و حمایت از همه همکاران قضایی است که حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی همواره جزء اصول حرکتی آن‌ها است.

 

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .