امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۰:۵۳:۱۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ماجرای زیر گرفتن ۲ مأمور پلیس بعد از اعمال جریمه در شهرستان سیمرغ

آذر ۱۵, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4332کد مطلب

222تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

ماجرای زیر گرفتن ۲ مأمور پلیس بعد از اعمال جریمه در شهرستان سیمرغ

ماجرای زیر گرفتن ۲ مأمور پلیس بعد از اعمال جریمه در شهرستان سیمرغ

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از  خبرگزاری فارس از مازندران، عکسی در فضای مجازی درباره زیرگرفتن دو پلیس راهور توسط یک راننده خبرساز شده است. سرهنگ رحیم باقری سرپرست پلیس راهور مازندران درباره این اتفاق در گفت‌‌وگو با فارس، اظهار کرد: ماجرا از این قرار بوده که پلیس راهور راننده متخلفی را به‌دلیل نبستن کمربند جریمه می‌کند. وی افزود: این راننده به نام «رحم دل» که در واقع انسان بی‌رحمی است و با ماشین شخصی مسافرکشی می‌کرد وقتی به‌دلیل...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از  خبرگزاری فارس از مازندران، عکسی در فضای مجازی درباره زیرگرفتن دو پلیس راهور توسط یک راننده خبرساز شده است.

سرهنگ رحیم باقری سرپرست پلیس راهور مازندران درباره این اتفاق در گفت‌‌وگو با فارس، اظهار کرد: ماجرا از این قرار بوده که پلیس راهور راننده متخلفی را به‌دلیل نبستن کمربند جریمه می‌کند.

وی افزود: این راننده به نام «رحم دل» که در واقع انسان بی‌رحمی است و با ماشین شخصی مسافرکشی می‌کرد وقتی به‌دلیل نبستن کمربند ایمنی جریمه می‌شود در اعتراض به این کار همکار راهور که دور میدان کشکری مشغول اعمال قانون بود را زیر می‌گیرد.

سرپرست پلیس راهور مازندران با بیان اینکه ماموران انتظامی به دلیل آسیب وارده مصدوم شدند، درباره آخرین وضعیت ماموران پلیس راهور، تصریح کرد: همکار راهور مرخص شده ولی درحال انجام دادن ام آر آی است و سرباز راهور نیز بستری است.

باقری یادآور شد: راننده متخلف تحویل مقامات قضایی شده و در بازداشت به سر می‌برد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  رانندگان باید قوانین را رعایت کرده و به توصیه‌ها توجه کنند و اگر تخلفی اعمال قانون شده باید پذیرا باشند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .