امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۴:۲۶:۵۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » ایثار و مقاومت » مازندران میزبان ۱۳ شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

آذر ۱۳, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9738کد مطلب

272تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

مازندران میزبان ۱۳ شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

مازندران میزبان ۱۳ شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه استانی ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام با گرامیداشت یاد شهدا و با اشاره به اینکه از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به روز ملی شهدای گمنام نامگذاری شده است، اظهار داشت: به این مناسبت استان مازندران میزبان پیکر مطهر ۱۳ شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس می‌شود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس...

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه استانی ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام با گرامیداشت یاد شهدا و با اشاره به اینکه از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به روز ملی شهدای گمنام نامگذاری شده است، اظهار داشت: به این مناسبت استان مازندران میزبان پیکر مطهر ۱۳ شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه این تشییع همزمان با تشییع سراسری ۳۰۰ شهید گمنام برگزار خواهد شد، افزود: پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام یک هفته قبل از برگزاری مراسم تشییع وارد استان شده و میهمان مردم علوی‌تبار استان مازندران خواهد شد.

سردار ملکی با بیان اینکه مراسم وداع و تشییع متمرکز استانی در شب و روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ساری پیش‌بینی شده است، گفت: همچنین برنامه وداع و تشییع شهرستانی در ستاد‌های شهرستانی با محوریت سپاه کربلا برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۱ شهرستان میزبان پیکر پاک شهدای گمنام هستند، ادامه داد: منطقه نمک‌آبرود چالوس یک شهید گمنام، دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی آمل یک شهید، منطقه گتاب بابل یک شهید، بابلکنار یک شهید، شهرک شهید سلیمانی (مسکن مهر) نکا یک شهید، شرکت نکاچوب میاندورود یک شهید، یادمان شهدای بسیج آمل یک شهید، پایگاه دریایی سپاه بابلسر یک شهید، مجتمع فرهنگی سمسکنده ساری یک شهید، مرکز آموزش عالی شهید مطهری نوشهر یک شهید، دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد یک شهید، قائمشهر یک شهید و مرکز آموزش عالی ملاصدرای رامسر یک شهید را میزبان هستند.

این مسئول با بیان اینکه شهدای گمنام سراسر نور و معرفت هستند و مسیر روشن و هدایتگری را برای ما مشخص می‌کنند، از این خوشنامان تاریخ به عنوان رسانه‌ای برای جهاد تبیین یاد و تصریح کرد: شهدا مهمات فرهنگی جمهوری اسلامی در میدان جنگ نرم هستند و برکت حضور آنان بصیرت‌افزا و امیدآفرین است.

سردار ملکی بر ضرورت زنده نگه‌داشتن فرهنگ شهادت در جامعه و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در بین جوانان به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان تأکید کرد و گفت: شهدا پادزهری در برابر تیر‌های سهمگین و زهرآلود شیاطین و در رأس آن استکبار جهانی هستند و وظیفه داریم این گوهر‌های ناب را به جامعه امروز معرفی و سیره شهدا را به جامعه تزریق کنیم.

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .