امروز پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۹:۱۵:۴۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » متلاشی شدن ۳ باند حفاری غیرمجاز در سوادکوه شمالی

آذر ۱۹, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9744کد مطلب

296تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

متلاشی شدن ۳ باند حفاری غیرمجاز در سوادکوه شمالی

متلاشی شدن ۳ باند حفاری غیرمجاز در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،گردشگری و صنایغ‌دستی مازندران گفت: بر اساس اخبار رسیده از میراث‌بانان افتخاری مبنی بر حضور افراد ناشناس درسه منطقه جنگلی، مأموران یگان حفاظت شهرستان طی سه تیم عملیاتی به محل اعزام شدند. او افزود: مأموران یگان حفاظت پس از هماهنگی با ماموران اداره آگاهی شهرستان و با دستور مقام قضایی، طی عملیات شناسایی و بررسی میدانی مشترک ۱۵ حفار غیرمجاز را دستگیر کردند. کردان گفت: در عملیات مشابه انجام شده، از متهمین دو دستگاه فلزیاب دیجیتال و ابزار...

به گزارش شیرگاه خبر ،گردشگری و صنایغ‌دستی مازندران گفت: بر اساس اخبار رسیده از میراث‌بانان افتخاری مبنی بر حضور افراد ناشناس درسه منطقه جنگلی، مأموران یگان حفاظت شهرستان طی سه تیم عملیاتی به محل اعزام شدند.

او افزود: مأموران یگان حفاظت پس از هماهنگی با ماموران اداره آگاهی شهرستان و با دستور مقام قضایی، طی عملیات شناسایی و بررسی میدانی مشترک ۱۵ حفار غیرمجاز را دستگیر کردند.

کردان گفت: در عملیات مشابه انجام شده، از متهمین دو دستگاه فلزیاب دیجیتال و ابزار و ادوات حفاری کشف و ضبط شد.

او افزود: هموطنان و دوستداران میراث‌فرهنگی می‌توانند گزارش‌های خود را با اطمینان از حفظ امانت‌داری به سامانه خبری یگان حفاظت از آثار تاریخی مازندران با شماره تلفن ۳۳۹۱۰۰۷ اعلام کنند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .