امروز شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۸:۰۷:۵۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » محموله ماهی قاچاق در سوادکوه توقیف شد

دی ۱, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4601کد مطلب

276تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

محموله ماهی قاچاق در سوادکوه توقیف شد

محموله ماهی قاچاق در سوادکوه توقیف شد

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ حمیدرضا فرهودی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود مقادیر زیادی ماهی قاچاق از محور فیروزکوه به استان مازندران، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. وی از شناسایی خودروی تریلی حامل ماهی قاچاق خبر داد و تصریح کرد: مأموران پس از شناسایی و توقیف خودروی تریلی در بازرسی از آن ۲۵ تن ماهی قاچاق و فاقد مجوز قانونی را کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه برابر...

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ حمیدرضا فرهودی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود مقادیر زیادی ماهی قاچاق از محور فیروزکوه به استان مازندران، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی از شناسایی خودروی تریلی حامل ماهی قاچاق خبر داد و تصریح کرد: مأموران پس از شناسایی و توقیف خودروی تریلی در بازرسی از آن ۲۵ تن ماهی قاچاق و فاقد مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه برابر اظهارات کارشناسان ارزش ریالی این محموله ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی برآورد شده است، اظهار کرد: راننده تریلی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فرهودی در پایان تماس با سامانه ۱۱۰ را بهترین شیوه ارتباطی مردم با پلیس دانسته و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .