امروز چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۲۰:۱۲:۱۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » تلاش برای ارتقا کیفی راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران

فروردین ۱۴, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3269کد مطلب

336تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

تلاش برای ارتقا کیفی راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران

تلاش برای ارتقا کیفی راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران

به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان مازندران ، مهندس عباسعلی نجفی در مراسم آغاز اجرای طرح مذکور که راهدار خانه اوریم محور سوادکوه با حضور فرمانداران شهرستانهای سوادکوه و سوادکوه شمالی برگزار شد ، اظهار داشت: طرح مذکور در محور  سوادکوه از گدوگ تا قائمشهر در قالب ۴ اکیپ ۱۵ نفره و در محور هراز از امامزاده هاشم تا آمل در قالب ۷ اکیپ ۱۵ نفره( اکیپهای روکش آسفالت ، اکیپ تابلو...

به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان مازندران ، مهندس عباسعلی نجفی در مراسم آغاز اجرای طرح مذکور که راهدار خانه اوریم محور سوادکوه با حضور فرمانداران شهرستانهای سوادکوه و سوادکوه شمالی برگزار شد ، اظهار داشت: طرح مذکور در محور  سوادکوه از گدوگ تا قائمشهر در قالب ۴ اکیپ ۱۵ نفره و در محور هراز از امامزاده هاشم تا آمل در قالب ۷ اکیپ ۱۵ نفره( اکیپهای روکش آسفالت ، اکیپ تابلو و علائم ، اکیپ خط کشی ، اکیپ پاکسازی ، اکیپ روشنایی و .. ) با بسیج کلیه امکانات و تجهیزات راهداری به اجرا در می آید.

 مهندس نجفی به آغاز سفرهای تابستانی اشاره و اظهار داشت : با عنایت به شروع سفرهای تابستانی و تردد بالای خودرو در جاده های مازندران ، ایمن سازی محورهای این استان در دستور کار قرار گرفت اما با توجه به افزایش ضریب ایمنی جاده ها توسط راهداران ، از مردم شریف کشور تقاضامندیم با توجه به شرایط موجود در سطح جامعه ( انتشار مجدد ویروس کرونا ) ، از سفرهای غیر ضروری پرهیز و در صورت لزوم برای سفر ، حتما نکات بهداشتی را در طول سفر رعایت نمایند.

مهندس نجفی افزود : علاوه بر اجرای طرح  ضربتی سه روزه  این اداره کل اجرای طرح ارتقا کیفی راهداری ( بر اساس دستور العمل ارسالی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ) را در قالب  پاکسازی حریم ، شانه سازی ، ساماندهی تابلو و علائم ، مرمت و تعویض گاردریل و نیوجرسی ، تامین روشنایی ، اجرای روکش آسفالت و خط کشی ، شستشوی علائم و رنگ آمیزی نرده و پایه و … در طول کلیه راههای ارتباطی خود در دست اجرا دارد.

مهندس نجفی در خاتمه گفت : اميدواريم با اجراي اين طرح شاهد افزايش ضريب ايمني در محورها و كاهش تصادفات و تلفات ناشي از آن باشيم.

گفتنی است مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی است.​

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .