امروز چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۲:۱۱:۴۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » مدیرعامل جدید خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران معرفی شد

مهر ۹, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3837کد مطلب

243تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

مدیرعامل جدید خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران معرفی شد

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از ایلنا، علی یوسفی از برگزاری جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران به‌منظور بررسی استعفای سینا قربانی که در سمت مدیر عاملی این خانه مشغول فعالیت بود، خبر داد و گفت عشرت کراری جایگزین وی در این سمت شده است. وی افزود: با توجه به ارسال نامه استعفای وی به رئیس هیئت مدیره در تاریخ پنجم مهرماه، جلسه فوق العاده برای بررسی استعفا و تعیین تکلیف مدیریت خانه عصر امروز با حضور...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از ایلنا، علی یوسفی از برگزاری جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران به‌منظور بررسی استعفای سینا قربانی که در سمت مدیر عاملی این خانه مشغول فعالیت بود، خبر داد و گفت عشرت کراری جایگزین وی در این سمت شده است.

وی افزود: با توجه به ارسال نامه استعفای وی به رئیس هیئت مدیره در تاریخ پنجم مهرماه، جلسه فوق العاده برای بررسی استعفا و تعیین تکلیف مدیریت خانه عصر امروز با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسین برگزار شد.
سخنگوی خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره پس از بررسی دلایل استعفا با درخواست وی موافقت و ضمن تقدیر از تلاش‌های سینا قربانی در مدت زمان مسئولیت، در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید از بین چند گزینه پیشنهادی به بحت و تبادل نظر پرداختند.

یوسفی با تقدیر از اعلام آمادگی بسیاری از چهره های مطرح رسانه‌ای استان برای قبول مسئولیت، خانم عشرت کراری از بانوان فعال و پرتلاش رسانه‌ای مازندران را به سمت مدیر عاملی خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران منصوب کرد.

سخنگوی خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران با بیان اینکه انتخاب یک بانوی رسانه ای برای اولین بار در تاریخ مطبوعات استان برای این سمت صورت گرفته است، بیان داشت: بخش قابل توجهی از فعالان رسانه‌ای استان، بانوان پرتلاش و فرهیخته هستند و امیدواریم این انتخاب فصل تازه‌ای از حضور پرشورتر این قشر زحمت‌کش را به دنبال داشته باشد.

یوسفی در پایان گفت: به زودی نشست اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نمایندگان مناطق، رابطین و دبیران کمیته‌های استانی این خانه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و معاون فرهنگی و رسانه‌ای این اداره کل برگزار و مدیرعامل جدید رسماً معارفه می‌شود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .