امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۷:۱۹:۳۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » ایثار و مقاومت » مراسم استقبال با شهید گمنام در شهرستان سوادکوه شمالی

اردیبهشت ۱, ۱۴۰۲ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9870کد مطلب

453تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

مراسم استقبال با شهید گمنام در شهرستان سوادکوه شمالی

مراسم استقبال  با شهید گمنام در شهرستان سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ، پیکر مطهر لاله زهرایی  با استقبال پرشور مردم شهید پرور و روزه دار شهرستان سوادکوه شمالی  از یادمان شهدای گمنام  به سمت مسجد جامع شیرگاه  تشییع شد علیرضا آرائی نژاد ( مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی ) با اشاره به جايگاه والاي شهدا در اسلام، گفت: رسول خدا (ص) مي‌فرمايد: «بالاتر از هر كار خير و نيكي، نيكي برتري وجود دارد، تا مي‌رسد به آنجايي كه فردي در...

به گزارش شیرگاه خبر ، پیکر مطهر لاله زهرایی  با استقبال پرشور مردم شهید پرور و روزه دار شهرستان سوادکوه شمالی  از یادمان شهدای گمنام  به سمت مسجد جامع شیرگاه  تشییع شد

علیرضا آرائی نژاد ( مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی ) با اشاره به جايگاه والاي شهدا در اسلام، گفت: رسول خدا (ص) مي‌فرمايد: «بالاتر از هر كار خير و نيكي، نيكي برتري وجود دارد، تا مي‌رسد به آنجايي كه فردي در راه خدا كشته و شهيد مي‌شود، آن هنگامي كه شهادت امضا و محقق شد، بالاتر از آن، نيكي و مقام و منزلتي وجود ندارد»، و لذا شهدا امتيازتي استثنايي در روز قيامت دارند، که ديگران فاقد آن هستند.

آرائی نژاد  افزود: ورود به بهشت قبل از انسان‌هاي ديگر، ميزباني خصوصي آنان از طرف خداوند و پذيرش شفاعت آنها سه امتياز مخصوص شهداست.

علیرضا آرائی نژاد با اشاره به فرموده حضرت امام خميني (ره)، که «شهيد نظر مي‌کند به وجه الله»، بيان داشت: براي شهدا حجاب برداشته مي‌شودو حقيقت هستي نمايان مي‌گردد.

علیرضا آرائی نژاد با تأکيد بر مطالعه سيره شهدا، يادآور شد: اکثريت شهدا در وصيت نامه‌هاي خود بر تبعيت از ولايت فقيه با عنوان رمز رسيدن به سعادت تأکيد کرده‌اند.

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .