امروز پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۲:۲۲:۱۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » مردمی بودن حاج قاسم مهمترین دلیل ارادت مردم به ایشان است

دی ۱۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4779کد مطلب

262تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

مردمی بودن حاج قاسم مهمترین دلیل ارادت مردم به ایشان است

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی ظهر امروز در مراسم مجازی ایام فاطمیه، اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و اربعین شهید فخری‌زاده که به صورت زنده از صفحه اینستا‌گرامی عصر سوادکوه و پل‌سفیدی‌ها و با هماهنگی شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی پخش شد، گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی پناهگاه رزمندگان در دفاع مقدس و مقابله با گروه داعش را استعانت از نام و یاد حضرت فاطمه زهرا(س) ذکر کرده بود. امام جمعه سوادکوه‌شمالی...

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی ظهر امروز در مراسم مجازی ایام فاطمیه، اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و اربعین شهید فخری‌زاده که به صورت زنده از صفحه اینستا‌گرامی عصر سوادکوه و پل‌سفیدی‌ها و با هماهنگی شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی پخش شد، گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی پناهگاه رزمندگان در دفاع مقدس و مقابله با گروه داعش را استعانت از نام و یاد حضرت فاطمه زهرا(س) ذکر کرده بود.

امام جمعه سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه رمز انسان‌های بزرگ توسل به حضرت فاطمه زهرا(س) است، افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی، سرباز ولایت و خادم مخلص مردم بود که مردمی‌بودن حاج قاسم در نظرسنجی‌ها به عنوان مهمترین دلیل ارادت مردم به ایشان بیان شد.

وی با اشاره به وصیت‌نامه‌ سردار سلیمانی و‌ذکر نام «سرباز قاسم سلیمانی» بر مزارش آن را منجر به سرداری وی بر دل‌ها ذکر و خاطر نشان کرد: پیروی از ولایت فقیه، پیروی از امام زمان و پیامبر گرامی اسلام است و سردار سلیمانی در این مسیر به شهادت رسید.

ابراهیمی با بیان اینکه امام علی(ع) درباره شهادت مالک اشتر فرمودند که «جهانی برای او گریستند» که دوستداران اهل بیت و اسلام ناب محمدی بودند و «جهانی از شهادت او خوشحال شدند» که معاویه و جبهه کفر بودند، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز «عمار» و «مالک» بود که تمام عیار در حمایت از رهبری بودند و تا لحظه شهادت در کنار ایشان ایستادند و اشک‌های مقام معظم رهبری گواه بر علاقه خاص و ویژه ایشان بر سردار دل‌ها بود.

وی با بیان اینکه به حکمت، دین‌شناسی و شجاعت سردار سلیمانی توجه شود و اتصال به ولایت فقیه از زبان سردار سلیمانی به عنوان یک اصل مهم بیان شد و مقام معظم رهبری، سردار سلیمانی را یک مکتب و مدرسه درس‌آموز توصیف کردند، گفت: شهید سلیمانی در نظر مقام معظم رهبری پیروز در جهاد اکبر، دارای اخلاص، دارای روحیه شهادت، دارای روحیه نوع دوستی و حامی مردم و مستضعفان بود.

برگزاری مداحی توسط حسین‌علی آهنگری بخش دوم مراسم ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی و اربعین شهادت شهید فخری‌زاده در سوادکوه‌شمالی بود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .