امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۰:۰۹:۰۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » مسدودشدن جاده هراز از ۲۴ تا ۲۷ مهر/ رانندگان از کندوان و سوادکوه تردد کنند

مهر ۲۳, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9474کد مطلب

170تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

مسدودشدن جاده هراز از ۲۴ تا ۲۷ مهر/ رانندگان از کندوان و سوادکوه تردد کنند

مسدودشدن جاده هراز از ۲۴ تا ۲۷ مهر/ رانندگان از کندوان و سوادکوه تردد کنند

به گزارش شیرگاه خبر ،رئیس پلیس راه مازندران اظهار داشت: جاده هراز از فردا یکشنبه تا روز چهارشنبه ۲۷ مهر به‌طور ۲۴ساعته به‌دلیل اجرای عملیات عمرانی شامل خاک‌برداری و ترانشه‌برداری، بسته می‌شود. سرهنگ جهان‌تاب با بیان اینکه این جاده روز چهارشنبه تا ساعت ۱۲ بسته خواهد بود، افزود: رانندگان می‌توانند در این مدت از جاده‌های کندوان و سوادکوه با سرعت مطمئنه حرکت کنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم‌اکنون آمدوشد خودرو‌ها در...

به گزارش شیرگاه خبر ،رئیس پلیس راه مازندران اظهار داشت: جاده هراز از فردا یکشنبه تا روز چهارشنبه ۲۷ مهر به‌طور ۲۴ساعته به‌دلیل اجرای عملیات عمرانی شامل خاک‌برداری و ترانشه‌برداری، بسته می‌شود.

سرهنگ جهان‌تاب با بیان اینکه این جاده روز چهارشنبه تا ساعت ۱۲ بسته خواهد بود، افزود: رانندگان می‌توانند در این مدت از جاده‌های کندوان و سوادکوه با سرعت مطمئنه حرکت کنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم‌اکنون آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون‌شهری عادی و روان است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ و درگاه الکترونیکی WWW.141.IR و نرم‌افزار تلفن همراه ۱۴۱ به‌طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان مازندران هستند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .