امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۲:۵۷:۵۳

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » مسکو اتهامات مطروحه علیه ایران پیرامون حادثه دریای عمان را بی‌اساس می‌داد

خرداد ۲۶, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1638کد مطلب

223تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

مسکو اتهامات مطروحه علیه ایران پیرامون حادثه دریای عمان را بی‌اساس می‌داد

مسکو اتهامات مطروحه علیه ایران پیرامون حادثه دریای عمان را بی‌اساس می‌داد

به گزارش  شیرگاه خبر به نقل ازاسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به حادثه حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان و اتهام زنی آمریکا به ایران در این خصوص گفت: ما در زمینه ارزیابی‌ها هوشیار عمل کرده و باید منتظر شواهد قانع کننده ای در این زمینه باقی بمانیم. پسکوف افزود: حادثه دریای عمان بالقوه می‌تواند اقتصاد جهانی را به لرزه درآورد؛ لذا اتهامات بی اساس در این باره نامناسب هستند. سخنگوی کاخ کرملین تصریح کرد: خواستار هوشیاری در ارزیابی...

به گزارش  شیرگاه خبر به نقل ازاسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به حادثه حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان و اتهام زنی آمریکا به ایران در این خصوص گفت: ما در زمینه ارزیابی‌ها هوشیار عمل کرده و باید منتظر شواهد قانع کننده ای در این زمینه باقی بمانیم.
پسکوف افزود: حادثه دریای عمان بالقوه می‌تواند اقتصاد جهانی را به لرزه درآورد؛ لذا اتهامات بی اساس در این باره نامناسب هستند.

واکنش رسانه ها به اتهامات بریتانیا برای دست داشتن ایران در انفجار نفت کش ها

سخنگوی کاخ کرملین تصریح کرد: خواستار هوشیاری در ارزیابی موقعیت مذکور هستیم تا شواهد اقناع کننده ای برای آن ارائه شود. در این راستا، ارائه داده‌های سری را پوچ و بیهوده می‌دانیم.
گفتنی است، روز پنج شنبه ۱۳ ماه ژوئن، دو تانکر نفتی فرانت آلتایر و کوکوکا کاریجیس در دریای عمان مورد حمله قرار گرفتند. بر اساس برخی اطلاعات، حمله یک اژدر موجب این انفجار و آتش سوزی شده است. با این حال، هیچ تایید رسمی در خصوص علت این حادثه وجود ندارد. تمام اعضای خدمه کشتی های آسیب دیده را یک کشتی نجات ایرانی و یک ناوچه آمریکایی نجات دادند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .