امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۳:۵۴:۴۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » مشکلی در تامین گندم و آرد در مازندران نداریم/افزایش قیمت نان در دستور کار نیست

آبان ۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4196کد مطلب

240تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

مشکلی در تامین گندم و آرد در مازندران نداریم/افزایش قیمت نان در دستور کار نیست

مشکلی در تامین گندم و آرد در مازندران نداریم/افزایش قیمت نان در دستور کار نیست

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از بلاغ ،عباسعلی وفایی‌نژاد اظهار کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین و میزان آرد در استان نداریم. وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ تغییراتی ایجاد نشده است، افزود: توزیع آرد طبق روال گذشته است و ۱۰۰ درصد آرد به نانوایی‌های استان توزیع شده است. مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران تصریح کرد: ۶ روز نسبت به سهمیه ماهانه نیمه اول آبان ماه در اختیار انبارها و شهرستان ها قرار داده شده است....

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از بلاغ ،عباسعلی وفایی‌نژاد اظهار کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین و میزان آرد در استان نداریم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ تغییراتی ایجاد نشده است، افزود: توزیع آرد طبق روال گذشته است و ۱۰۰ درصد آرد به نانوایی‌های استان توزیع شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران تصریح کرد: ۶ روز نسبت به سهمیه ماهانه نیمه اول آبان ماه در اختیار انبارها و شهرستان ها قرار داده شده است.

وفایی‌نژاد ادامه داد: از لحاظ میزان و موجودی آرد مشکلی نداریم اما افزایش تقاضای عمومی مردم برای مصرف نان بیشتر شده است.

وی ذخیره استراتژیک گندم در استان را ۱۲۵ هزار تن اعلام کرد و افزود: ماهانه ۳۰ هزار تن آرد داریم که طبق روال توزیع می‌شود و مشکلی در این بخش نداریم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان در دستور کار نیست، گفت: بازدید، نظارت و سرکشی از نانوایان و کارخانجات آرد استان در دستور کار قرار دارد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .