امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۵:۳۶:۰۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » معرفی ۶ عامل ساخت و ساز غیرمجاز در سواکوه شمالی به مراجع قضایی /اجرای حکم قلع و قمع به مساجت ۱۰۰ متر مربع

بهمن ۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5147کد مطلب

230تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

معرفی ۶ عامل ساخت و ساز غیرمجاز در سواکوه شمالی به مراجع قضایی /اجرای حکم قلع و قمع به مساجت ۱۰۰ متر مربع

معرفی ۶ عامل ساخت و ساز غیرمجاز در سواکوه شمالی به مراجع قضایی /اجرای حکم قلع و قمع به مساجت ۱۰۰ متر مربع

به گزارش شیرگاه خبر ،قاسم حکمت‌شعار، افزود: برای جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز زمین‌های زراعی و باغی، یک فقره حکم قطعی قلع‌و‌قمع بنا به مساحت ۱۰۰ متر‌مربع در شهرستان سوادکوه شمالی اجرا شد. وی گفت: دی‌ماه امسال ۶ فقره گزارش ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغی این شهرستان با مساحت ۲۹۵ مترمربع به مراجع قضایی معرفی شد. حکمت‌شعار با تأکید بر برخورد قاطعانه جهاد کشاورزی با هر‌گونه ساخت‌ و‌ ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی، خاطرنشان کرد: كشاورزان...

به گزارش شیرگاه خبر ،قاسم حکمت‌شعار، افزود: برای جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز زمین‌های زراعی و باغی، یک فقره حکم قطعی قلع‌و‌قمع بنا به مساحت ۱۰۰ متر‌مربع در شهرستان سوادکوه شمالی اجرا شد.
وی گفت: دی‌ماه امسال ۶ فقره گزارش ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغی این شهرستان با مساحت ۲۹۵ مترمربع به مراجع قضایی معرفی شد.
حکمت‌شعار با تأکید بر برخورد قاطعانه جهاد کشاورزی با هر‌گونه ساخت‌ و‌ ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی، خاطرنشان کرد: كشاورزان و باغدارانی‌ که قصد تغيير كاربري در زمین‌های كشاورزي دارند، باید قبل از هر‌گونه اقدامی نسبت به دريافت مشاوره به این مدیریت و مراكز جهاد كشاورزي مراجعه و در صورت پاسخ مثبت اقدام به عملیات ساخت و ساز کنند.
مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه شمالی همچنین توصیه کرد: قبل از انجام هرگونه معامله خرید زمین در حریم شهرها و خارج از محدوده قانونی طرح هادی مصوب روستا و انجام هرگونه ساخت و ساز در این اراضی به مراکز جهاد کشاورزی حوزه خود مراجعه کنند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .