امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۱:۵۸:۰۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » معطر شدن استان مازندران به عطر شهدای گمنام

دی ۲۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4928کد مطلب

244تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

معطر شدن استان مازندران به عطر شهدای گمنام

معطر شدن استان مازندران به عطر شهدای گمنام

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه  هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی کربلای ۵ و ۸، محرم، والفجر یک و تک دشمن در سال ۶۷ تفحص شدند گفت: پیکر‌های این شهدا در ایام فاطمیه در شهرستان‌های بهشهر، آمل، چالوس و رامسر تشییع و خاکسپاری می‌شوند. سردار عبدالله ملکی افزود: پیکر هشت شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس عصر چهارشنبه ۲۴ دی وارد استان می‌شوند و در میدان جانبازان...

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه  هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی کربلای ۵ و ۸، محرم، والفجر یک و تک دشمن در سال ۶۷ تفحص شدند گفت: پیکر‌های این شهدا در ایام فاطمیه در شهرستان‌های بهشهر، آمل، چالوس و رامسر تشییع و خاکسپاری می‌شوند.
سردار عبدالله ملکی افزود: پیکر هشت شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس عصر چهارشنبه ۲۴ دی وارد استان می‌شوند و در میدان جانبازان قائم شهر مورد استقبال موتورسواران قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه مراسم استقبال خودرویی تا مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در ساری ادامه خواهد یافت، گفت: با توجه به وضع کرونایی این مراسم و همه مراسم مربوط به شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور جمعیت برگزار خواهد شد.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری مراسم وداع استانی در شامگاه پنجشنبه ۲۵ دی در حسینیه عاشقان کربلای سپاه ساری خبر داد و گفت: این مراسم با حضور تعداد محدودی از پیشکسوتان و خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود و به صورت زنده از سیمای استانی پخش خواهد شد.
معطر شدن استان مازندران به عطر شهدای گمنامسردار ملکی تصریح کرد: پس از مراسم وداع، پیکر‌های شهدا به نمایندگان شهرستان‌های بهشهر، آمل، چالوس و رامسر تحویل خواهند شد.
این مسئول با بیان اینکه در این شهرستان‌ها نیز حضور شهدا در برنامه دعای ندبه و بعضی از مراسم برنامه‌ریزی شده است، افزود: مردم آمل و بهشهر در شامگاه جمعه ۲۶ دی مراسم وداع را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهند کرد.
وی اضافه کرد: مراسم تشییع شهدای گمنام در شهرستان‌های آمل و بهشهر شنبه ۲۷ دی به صورت خودرویی برگزار می‌شود و پیکر‌های ۲ شهید در دانشگاه آزاد واحد بهشهر و ۲ شهید در دانشگاه آیت الله آملی آمل خاکسپاری خواهند شد.
مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه مردم شهرستان‌های رامسر و چالوس شامگاه شنبه ۲۷ دی همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با پیکر‌های شهدا وداع خواهد کرد، گفت: پیکر این شهدا یکشنبه ۲۸ دی در سالروز شهادت بی بی فاطمه زهرا (س) به صورت خودرویی برگزار و ۲ شهید در دانشگاه آزاد چالوس و ۲ شهید در پارک شهدای رامسر خاکسپاری خواهند شد.
سردار ملکی ۲ شهید دانشگاه آزاد بهشهر را ۲۱ ساله از تک دشمن در سال ۶۷ منطقه فاو اعلام کرد و گفت: همچنین شهید ۱۸ ساله از عملیات کربلای ۵ شلمچه دیگر شهید این شهرستان است.
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران شهدای دانشگاه آزاد چالوس را ۲۰ و ۱۷ ساله به ترتیب از عملیات کربلای ۵ شملچه و عملیات والفجر یک در فکه اعلام کرد و افزود: شهید ۲۴ ساله از عملیات کربلای ۸ شلمچه و ۱۸ ساله از عملیات محرم شرهانی از شهدای دانشگاه آیت الله آملی آمل است.
سردار ملکی همچنین سن شهدای رامسر را ۱۸ و ۲۷ ساله به ترتیب از عملیات محرم منطقه شرهانی و عملیات والفجر یک منطقه فکه اعلام کرد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .