امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۸:۲۲:۴۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ممنوعیت ورود و خروج خودرو‌ها از شهر‌های قرمز مازندران

دی ۱۵, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4842کد مطلب

188تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

ممنوعیت ورود و خروج خودرو‌ها از شهر‌های قرمز مازندران

ممنوعیت ورود و خروج خودرو‌ها از شهر‌های قرمز مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ بیگلری گفت : در  ۵۷ نقطه از مسیر‌های ورودی شهرهای استان مازندران ؛ گشت راهور و نیروی انتظامی مستقر هستند و در شهر‌های قرمز استان، ورود و خروج خودرو‌ها ممنوع است و در شهر‌های نارنجی هم، تردد خودرو‌ها فقط در داخل شهر‌های بومی امکان پذیر است. رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا ، استان مازندران همچنان سیر صعودی این بیماری را در کشور دارد. سرهنگ بیگلری تصریح...

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ بیگلری گفت : در  ۵۷ نقطه از مسیر‌های ورودی شهرهای استان مازندران ؛ گشت راهور و نیروی انتظامی مستقر هستند و در شهر‌های قرمز استان، ورود و خروج خودرو‌ها ممنوع است و در شهر‌های نارنجی هم، تردد خودرو‌ها فقط در داخل شهر‌های بومی امکان پذیر است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا ، استان مازندران همچنان سیر صعودی این بیماری را در کشور دارد.
سرهنگ بیگلری تصریح کرد: تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد ممنوع است و در مسیر‌های داخل شهر و بین شهری با نصب دوربین ها، تردد غیر مجاز خوردرو‌ها به صورت آنلاین رصد و جریمه می‌شوند.
رئیس پلیس راهور مازندران خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت کرونایی در شهر‌های قرمز استان، تعویض پلاک در این شهر‌ها تعطیل است، اما در شهر‌های نارنجی و زرد تعویض پلاک انجام می‌شود.
یاداور می‌شوم شهر‌های ساری، آمل، سوادکوه شمالی و رامسر در وضعیت قرمز و بقیه شهر‌ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .