امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۷:۱۰:۵۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » نجات فرد ۶۰ ساله در منطقه جمشید آباد زیراب

بهمن ۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5151کد مطلب

265تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

نجات فرد ۶۰ ساله در منطقه جمشید آباد زیراب

به گزارش شیرگاه خبر ،وحید متانی گفت: دیروز پیرو خبری از اورژانس ۱۱۵ مبنی بر مصدومیت یک فرد ۶۰ ساله در منطقه جمشیدآباد، تیم امداد و نجات پایگاه جوارم به همراه جمعیت هلال احمر و نیرو‌های بومی به منطقه اعزام شدند. وی افزود: امدادگران بعد از طی مسافتی با خودرو، به دلیل حجم بالای برف در منطقه قادر به ادامه مسیر با خودرو نبودند که نیرو‌های امدادی با پیمایش حدود یک ساعته به مصدوم رسیدند. رییس جمعیت هلال احمر سوادکوه...

به گزارش شیرگاه خبر ،وحید متانی گفت: دیروز پیرو خبری از اورژانس ۱۱۵ مبنی بر مصدومیت یک فرد ۶۰ ساله در منطقه جمشیدآباد، تیم امداد و نجات پایگاه جوارم به همراه جمعیت هلال احمر و نیرو‌های بومی به منطقه اعزام شدند.
وی افزود: امدادگران بعد از طی مسافتی با خودرو، به دلیل حجم بالای برف در منطقه قادر به ادامه مسیر با خودرو نبودند که نیرو‌های امدادی با پیمایش حدود یک ساعته به مصدوم رسیدند.
رییس جمعیت هلال احمر سوادکوه تصریح کرد: مصدوم که به دلیل فشار بالا، از حال رفته و توسط نیرو‌های بومی با اسب به منطقه امن انتقال داده شده بود با انجام اقدامات درمانی اولیه با کمک نیرو‌های هلال احمر، اورژانس و نیرو‌های بومی به پائین انتقال و توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای زیراب انتقال داده شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .