امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۷:۱۰:۱۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » نشست رئیس بنیاد سوادکوه شمالی با امام جمعه شهرستان به مناسبت روز بصیرت

دی ۱۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4713کد مطلب

216تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

نشست رئیس بنیاد سوادکوه شمالی با امام جمعه شهرستان به مناسبت روز بصیرت

به گزارش شیرگاه خبر ،به مناسبت ایام فاطمیه(س) که مصادف شد با اولین سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و روز بصیرت(میثاق با ولایت) رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سوادکوه شمالی و چند از اعضای معتمدین معین با رعایت پروتکل بهداشتی در جهت بهره مندی از رهنمودهای امام جمعه محترم در دفتر حجت الاسلام ابراهیمی حضور یافته اند. ابتدا هدایتی، رئیس بنیاد شهید از همکاری امام جمعه در تمام امور از جمله دیدار و سرکشی از خانوادهای شهدا...

به گزارش شیرگاه خبر ،به مناسبت ایام فاطمیه(س) که مصادف شد با اولین سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و روز بصیرت(میثاق با ولایت) رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سوادکوه شمالی و چند از اعضای معتمدین معین با رعایت پروتکل بهداشتی در جهت بهره مندی از رهنمودهای امام جمعه محترم در دفتر حجت الاسلام ابراهیمی حضور یافته اند.
ابتدا هدایتی، رئیس بنیاد شهید از همکاری امام جمعه در تمام امور از جمله دیدار و سرکشی از خانوادهای شهدا وجامعه ایثارگری تقدیر وتشکر بعمل آورده اند در ادامه از فعالیت چشمگیر اعضای معتمدین معین مختصر توضیحاتی داده اند.
حجت الاسلام ابراهیمی از برپایی این جلسه و از عملکرد مطلوب بنیاد شهید واعضای معتمدین معین رضایتمند بوده اند در ادامه امام جمعه محترم ازحضرت فاطمه زهرا(س) بعنوان الگوی ولایتمداری اشاره نمودند که این بانوی شهیده در راستای همین امر به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند ودر مکتب انقلاب نمونه ترین سرباز ولایت از حاج قاسم سلیمانی یاد کردند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .