امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۷:۵۰:۱۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » نگاهی به حاشیه‎های «یورو ویژن» در اسراییل

خرداد ۲۹, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1689کد مطلب

220تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

نگاهی به حاشیه‎های «یورو ویژن» در اسراییل

نگاهی به حاشیه‎های «یورو ویژن» در اسراییل

به گزارش شیرگاه خبربه نقل از خبرگزاری دانشجو، این برنامه با اشاره به اعتراضات مردم و حامیان فلسطینیان نسبت به برگزاری شصت و چهارمین دوره مسابقات یوروویژن در اسرائیل به واکاوی درخواست گروه های حامی فلسطین در دعوت از هنرمندان برای عدم شرکت در این دوره از مسابقات می پردازد. در ادامه این برنامه ضمن مروری بر اعتراض های صورت گرفته در زمان قبل و حین برگزاری این مراسم و تاکید معترضان بر سیاسی بودن این میزبانی، نقض حقوق بشر مردم...

به گزارش شیرگاه خبربه نقل از خبرگزاری دانشجو، این برنامه با اشاره به اعتراضات مردم و حامیان فلسطینیان نسبت به برگزاری شصت و چهارمین دوره مسابقات یوروویژن در اسرائیل به واکاوی درخواست گروه های حامی فلسطین در دعوت از هنرمندان برای عدم شرکت در این دوره از مسابقات می پردازد.

در ادامه این برنامه ضمن مروری بر اعتراض های صورت گرفته در زمان قبل و حین برگزاری این مراسم و تاکید معترضان بر سیاسی بودن این میزبانی، نقض حقوق بشر مردم نواز غزه و کرانه باختری توسط نیروهای رژیم صهیونیستی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

همچنین در این برنامه، گفت و گو پیرامون نظرات معترضان که شرکت در این مسابقات را حمایت از اسراییل نامیده و اقدامات غیرانسانی این رژیم در منطقه را محکوم کرده اند، صورت گرفته و نظرات تحلیلگران و کارشناسان بین المللی درخصوص اهداف برگزاری این مسابقات در اسرائیل و انحراف افکار عمومی از جنایات این رژیم در فلسطین به عنوان هدف عمده برگزاری این مراسم مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

«داخل اسراییل» چهارشنبه ۲۹ خرداد ساعت ۲۰:۰۰ به مدت ۲۵ دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۵:۰۰، جمعه ساعت ۱۹:۰۰، دوشنبه ساعت ۱۸:۲۰ و سه شنبه ساعت ۲۱:۰۰ خواهد بود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .