امروز شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۹:۴۳:۵۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » وارده کننده متخلف نهاده‌های دامی در مازندران دستگیر شد

آذر ۲۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4551کد مطلب

255تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

وارده کننده متخلف نهاده‌های دامی در مازندران دستگیر شد

به گزارش  شیرگاه خبر به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری گفت که این فرد با دریافت ارز دولتی مبادرت به واردات نهادهای دامی و فروش آزاد و غیردولتی آن در بازار می کرد. وی اتهام این متخلف را ” اخلال در نظام اقتصادی ” اعلام کرد و افزود که وی با دستور قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شده است. رییس دادگستری مازندران در باره چگونگی دستگیری این متخلف هم توضیح داد :...

به گزارش  شیرگاه خبر به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری گفت که این فرد با دریافت ارز دولتی مبادرت به واردات نهادهای دامی و فروش آزاد و غیردولتی آن در بازار می کرد.

وی اتهام این متخلف را ” اخلال در نظام اقتصادی ” اعلام کرد و افزود که وی با دستور قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شده است.

رییس دادگستری مازندران در باره چگونگی دستگیری این متخلف هم توضیح داد : پس از اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد جرایم سازمان یافته اقتصادی بلافاصله دستورات قضایی لازم صادر و شخص متهم قبل از متواری شدن توسط ضابطین قضایی دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت  روانه زندان شد.

وی به استناد به نظر کارشناسان ، میزان تخلفات مالی این وارد کننده نهاده های دامی را بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد کرد.

اکبری با تاکید بر هوشیاری دستگاه قضایی و مقابله سریع و قاطع مراجع قضایی با هرگونه دست درازی به بیت المال ، هشدار داد : با تشکیل و راه اندازی شعبات ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، دستگاه قضایی با اخلال‌گران چرخه اقتصادی برخورد قاطع قانونی خواهد شد.

پیش از این آبان ماه امسال نیروی انتظامی مازندران از کشف حدود ۲ هزار تن نهاده دامی قاچاق در بابل خبر داده بود.

مازندران با داشتن سه بندر یکی از مبادی اصلی ورود نهاده های دامی از کشورهای آسیای میانه بخصوص روسیه محسوب می شود.

امیرآباد بهشهر ، فریدونکنار و نوشهر سه بندر مازندران است که پایانه اصلی واردات محصولاتی همچون نهاده های دامی و صادرات محصولات داخلی استان و کشور همانند مرکبات به شمار می رود.

مازندران به خاطر داشتن چرخه کامل صنعت طیور و حدود هفت میلیون واحد دامی ، نقش پر رنگی در تامین مواد پروتئینی مورد نیاز کشور دارد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .