امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۵:۵۵:۲۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » وداع و بیعت مردمان دیار «هزار سنگر» با مدافع حرم حضرت زینب (س)

مهر ۲۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3994کد مطلب

219تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

وداع و بیعت مردمان دیار «هزار سنگر» با مدافع حرم حضرت زینب (س)

وداع و بیعت مردمان دیار «هزار سنگر» با مدافع حرم حضرت زینب (س)

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از  خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم شهید رضا حاجی‌زاده با استقبال پرشور مردم همیشه در صحنه هزار سنگر آمل امشب با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. امشب همه آمدند تا آخرین بار با رضا حاجی‌زاده دست بیعت بدهند و وداع جانانه داشته باشند.  حجت‌الاسلام سیداباذر موسوی سخنران این مراسم بود؛ وی در این مراسم با بیان اینکه امام علی جوانی و قدر عافیت را دو نعمت...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از  خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم شهید رضا حاجی‌زاده با استقبال پرشور مردم همیشه در صحنه هزار سنگر آمل امشب با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

امشب همه آمدند تا آخرین بار با رضا حاجی‌زاده دست بیعت بدهند و وداع جانانه داشته باشند.

 حجت‌الاسلام سیداباذر موسوی سخنران این مراسم بود؛ وی در این مراسم با بیان اینکه امام علی جوانی و قدر عافیت را دو نعمت بزرگ را می‌شمارد، افزود: باید بدانیم جوانی ما در چه راهی خرج شد در مسیر گناه یا در مسیر خیر خوبی و نیکی‌ها، جوانی همیشه به موی سفید نیست.

وی افزود: در قبر می‌گویند عمرت را در چه راهی صرف کردی و جوانی‌ات را در چه راهی صرف کردی، شهدا همیشه سرافراز و سربلند هستند زیرا عمر و جوانی را در راه خیر و نیکی خرج کردند.

 سخنران مراسم وداع با شهید حاجی‌زاده در آمل ادامه داد: عده‌ای بی‌ادب و بی‌عقل می‌گویند که مدافعان حرم برای پول رفتند، خاطرنشان کرد:  به خطر انداختن جان خود و همه هستی خانواده چه میزان ارزش دارند، اسم کوچه‌های شهید را برمی‌دارند و عده ای خبر خاری آن را می‌شنوند، کور شود آن عده ای که نمی‌توانند مادر و پدر شهدا را ببینند.

13990723000937 Test PhotoN

موسوی افزود: خواهشی از والدین شهدا داریم که در کنار شهدا سر پل صراط تمام قد بایستند و یقه مسوؤلی را بگیرند که دست به چپاول بیت‌المال زدند.

13990723000936 Test PhotoN

موسوی خاطرنشان کرد: خدا پاسخ هر خائن به انقلاب، شهدا، خانواده داغدار شهدا را می‌داند و شک نکنید شهدا هم پاسخ خائنان، افراد بی‌لیاقت و چپاولگران بیت‌المال و فرزندان‌شان را به خوبی و جانانه می‌دهند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .