امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۱:۲۰:۲۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ورزشکارانی که در جوانی از دنیا رفتند از مهرداد اولادی تا میناوند

بهمن ۱۱, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5175کد مطلب

233تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

ورزشکارانی که در جوانی از دنیا رفتند از مهرداد اولادی تا میناوند

ورزشکارانی که در جوانی از دنیا رفتند از مهرداد اولادی تا میناوند

به گزارش شیرگاه خبر ،افراد معروف از جمله بازیگران و ورزشکاران بسیاری بودند که به دلایل مختلف در جوانی از دنیا رفتند که باعث ناراحتی همه به خصوص هواداران و طرفدارانشان شده اند هادی نوروزی‌ (زاده ۱ تیر ۱۳۶۴ در بابل – درگذشته ۹ مهر ۱۳۹۴ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران و کاپیتان باشگاه پرسپولیس تهران بود که در بامداد روز پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۴ صبح بر اثر ایست قلبی درگذشت. هادی نوروزی‌پوری در تاریخ ۱ تیر...

به گزارش شیرگاه خبر ،افراد معروف از جمله بازیگران و ورزشکاران بسیاری بودند که به دلایل مختلف در جوانی از دنیا رفتند که باعث ناراحتی همه به خصوص هواداران و طرفدارانشان شده اند

هادی نوروزی‌ (زاده ۱ تیر ۱۳۶۴ در بابل – درگذشته ۹ مهر ۱۳۹۴ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران و کاپیتان باشگاه پرسپولیس تهران بود که در بامداد روز پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۴ صبح بر اثر ایست قلبی درگذشت.

هادی نوروزی‌پوری در تاریخ ۱ تیر ۱۳۶۴ در بابل زاده شد. او نخست به کشتی روی آورد. اما بعد از آن به فوتبال علاقه‌مند شد و به‌طور حرفه‌ای این رشته را آغاز کرد.

Img20210130194433911

آیدین نیکخواه بهرامی (زادهٔ ۱۶ بهمن ۱۳۶۰ در تهران – درگذشتهٔ ۷ دی ۱۳۸۶ در چالوس) یکی از اعضای تیم ملی بسکتبال ایران (پستهای ۳ و ۴ با پیراهن شماره ۹) و باشگاه بسکتبال صباباتری (پیراهن شماره ۸) در لیگ برتر بسکتبال ایران بود. او نقش بزرگی در قهرمانی تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بدست آوردن سهمیه المپیک پکن ۲۰۰۸ داشت.برادر او صمد نیکخواه بهرامی نیز عضو و کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران است.

Img20210130194433812

مهرداد اولادی از ورزشکاران فوت شده

مهرداد اولادی قادیکلایی (زاده ۴ خرداد ۱۳۶۴ در قائم‌شهر – درگذشته ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران بود. وی در رده ملی برای تیم‌های جوانان ایران، امید ایران، ب ایران و تیم ملی بزرگسالان ایران به میدان رفت. اولادی در رده باشگاهی سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، الشباب، ملوان، استقلال و نفت تهران را داشت.

Img20210130194433829

سیروس قایقران از ورزشکاران فوت شده

سیروس قایقران (۱ فروردین ۱۳۴۰ بندر انزلی – ۱۸ فروردین ۱۳۷۷ در جاده رشت به تهران) بازیکن فوتبال ایرانی بود.

سیروس در سال ۱۳۷۲ به عنوان بازیکن و سپس مربی به تیم کشاورز تهران پیوست و نتایج قابل توجهی بدست آورد. وی سپس به تیم دسته دومی مسعود هرمزگان پیوست و مدتی در آن‌جا مشغول به مربی‌گری شد.

Img20210130194433851

Img20210130194433871

Img20210130194433891

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .