امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۲۱:۰۶:۵۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » وزارت خارجه مقابل بدعهدی کره جنوبی اقدام قاطع نشان دهد/آمریکا، سردمدار تمام آشفتگی‌ها در جهان

تیر ۲۹, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3326کد مطلب

288تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

وزارت خارجه مقابل بدعهدی کره جنوبی اقدام قاطع نشان دهد/آمریکا، سردمدار تمام آشفتگی‌ها در جهان

وزارت خارجه مقابل بدعهدی کره جنوبی اقدام قاطع نشان دهد/آمریکا، سردمدار تمام آشفتگی‌ها در جهان

به گزارش شیرگاه خبر ،کیوان مرادیان در گفت‌وگو با بلاغ درباره طلب ۹ میلیارد دلاری ایران از کره جنوبی و پرداخت نکردن آن توسط این کشور، اظهار کرد: آمریکا مسئول و عامل اصلی فشار اقتصادی بر ملت و سردمدار تمامی آشفتگی‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در سراسر جهان است. وی افزود: این رژیم تروریست پرور حق اظهار نظر در مورد مسائل ایران را ندارد و به صورت طبیعی دشمنان کینه‌توز نمی‌خواهد فشار خواب برداشته شود. نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و...

به گزارش شیرگاه خبر ،کیوان مرادیان در گفت‌وگو با بلاغ درباره طلب ۹ میلیارد دلاری ایران از کره جنوبی و پرداخت نکردن آن توسط این کشور، اظهار کرد: آمریکا مسئول و عامل اصلی فشار اقتصادی بر ملت و سردمدار تمامی آشفتگی‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در سراسر جهان است.

وی افزود: این رژیم تروریست پرور حق اظهار نظر در مورد مسائل ایران را ندارد و به صورت طبیعی دشمنان کینه‌توز نمی‌خواهد فشار خواب برداشته شود.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کره جنوبی مبادلات خود را بر هم زد و پول‌های کشورمان را بلوکه کرده است، خاطرنشان کرد: وظیفه وزارت امور خارجه نسبت به پیگیری این مسئله بسیار جدی و مهم است.

این مسئول با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره رونق تولید، جهش تولید و اقتصادی مقاومتی گفت: در سالی که به عنوان جهش تولید نامگذاری شده، از تولید ایرانی باید حمایت شود تا نگاهی به دیگر کشورها نداشته باشیم.

مرادیان با اشاره به اینکه مردم کشور این بدعهدی کره جنوبی را از یاد نمی‌برند، ادامه داد: نمی‌توانیم به کشوری که با ما دشمنی کرده باشد اعتماد کنیم.

وی با اشاره به قانون جمهوری اسلامی در خصوص حفظ منافع کشور و نحوه ارتباط تجاری گفت: این قوانین به هیچ وجه اجازه تسلط اجانب و حتی کشورهای دوست را بر مقدورات کشور نمی‌دهد و ادعاهای طرح شده از سوی آمریکایی ها و فعالان معاند در فضای مجازی پوچ و بی‌اساس است.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی نمی‌تواند دست روی دست بگذارد و ناظر تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران باشد ما حق استفاده از همه گزینه ها برای دور زدن تحریم ها را برای خود محفوظ می‌دانیم که روابط عادلانه و متوازن تجاری با کشور دوست چین یکی از این گزینه هاست.

مرادیان با بیان اینکه مجلس یازدهم تمام قد از روابط تجاری پایدار و هدفمند حمایت می کند اظهار کرد: ما باید ابتداً انتخاب موجود در بازار ارز و گرانی‌ها را مهار کنیم و در یک شرایط تثبیت به حمایت از تولیدات داخلی و کسب و کارهای داخلی بپردازیم.

وی با اعلام اینکه باید در مقابل کشور کره جنوبی اقدام متقابل را انجام دهیم، گفت: آنچه که کشور ما به آن نیاز داریم وحدت، همدلی و انسجام است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .