امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۷:۱۶:۲۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » پایان فیلم‌برداری کلیپ «مه جان سردار» با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

دی ۲۷, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5035کد مطلب

228تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

پایان فیلم‌برداری کلیپ «مه جان سردار» با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

پایان فیلم‌برداری کلیپ «مه جان سردار» با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش شیرگاه خبر ،مرحله تصویربرداری کلیپ «مه جان سردار» با حضور تقی قاسم‌پور مدیر فیلم‌برداری، در جنگل‌های منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل به پایان رسید. سید معصومه حجازی نویسنده و کارگردان این کلیپ، ترانه «مه جان سردار» با صدای طاها بریمانی را که پیش‌تر توسط واحد موسیقی حوزه هنری مازندران با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم تولید شده بود جلوی دوربین برد. اثر یاد شده زندگی و تنهایی زنی را روایت می‌کند که در...

به گزارش شیرگاه خبر ،مرحله تصویربرداری کلیپ «مه جان سردار» با حضور تقی قاسم‌پور مدیر فیلم‌برداری، در جنگل‌های منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل به پایان رسید.

سید معصومه حجازی نویسنده و کارگردان این کلیپ، ترانه «مه جان سردار» با صدای طاها بریمانی را که پیش‌تر توسط واحد موسیقی حوزه هنری مازندران با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم تولید شده بود جلوی دوربین برد.

اثر یاد شده زندگی و تنهایی زنی را روایت می‌کند که در غم از دست دادن فرزندش به عنوان شهید مدافع حرم، با شهادت سردار سلیمانی مواجه می‌شود و این رویداد الهام‌بخش بینش و بردباری خاصی برای او در مقام مادر شهید است.

گفتنی است، حسین بهرامی و سکینه بخشی درکلیپ «مه جان سردار» ایفای نقش کردند و رضا اکبریان گالشکلایی به تدوین این اثر خواهد پرداخت.

شایان ذکر است، کلیپ تصویری «مه جان سردار» به نویسندگی و کارگردانی سید معصومه حجازی از تولیدات هنرهای تصویری حوزه هنری مازندران است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .