امروز جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۴:۱۲:۱۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » پنج طرح عمرانی و خدماتی در سوادکوه شمالی به بهره‌برداری رسید

شهریور ۸, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

2001کد مطلب

310تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

پنج طرح عمرانی و خدماتی در سوادکوه شمالی به بهره‌برداری رسید

پنج طرح عمرانی و خدماتی در سوادکوه شمالی به بهره‌برداری رسید

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از ایرنا ، این طرح ها شامل  آبراهه ، دیوار حائل و سه طرح بومگردی بوده است . رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سوادکوه شمالی در مراسم افتتاح طرح های این حوزه گفت : به مناسبت هفته دولت ۲۲ بند حفاظتی ، چهار دیوار حائل و یک آبنما در روستاهای عالم کلا و  طرح کالی کلا به بهره برداری رسیده است . رضا ملابراری حجم ذخیره این پروژه ها را ۳ هزار...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از ایرنا ، این طرح ها شامل  آبراهه ، دیوار حائل و سه طرح بومگردی بوده است .

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سوادکوه شمالی در مراسم افتتاح طرح های این حوزه گفت : به مناسبت هفته دولت ۲۲ بند حفاظتی ، چهار دیوار حائل و یک آبنما در روستاهای عالم کلا و  طرح کالی کلا به بهره برداری رسیده است .

رضا ملابراری حجم ذخیره این پروژه ها را ۳ هزار و ۸۷۳ متر مکعب اعلام کرد و افزود : این طرح ها با هزینه ای بالغ بر ۹۲۲ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است .

وی بیان کرد : با بهره برداری از این طرح ها جلوی سیلاب گرفته خواهد شد و همچنین از رسوبات حاصل از بارندگی جلوگیری می شود .

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان سوادکوه شمالی هم در مراسم افتتاح طرح های بومگردی گفت : به مناسبت هفته دولت سه طرح بومگردی در منطقه لفور از شهرستان سوادکوه شمالی به هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید .

سید مرتضی قربانی افزود : با افتتاح این مجموعه ها ۶ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده اند که در هر اقامتگاه بومگردی تعداد اشتغال ثابت ۲ نفر بوده است .

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .