امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۱۵:۱۹:۳۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » پیام تبریک فرماندار سوادکوه شمالی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

مهر ۲, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

8725کد مطلب

615تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

پیام تبریک فرماندار سوادکوه شمالی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام تبریک فرماندار سوادکوه شمالی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش شیرگاه خبر ،متن پیام انصار الحسینی فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم فررا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و ایام دل انگیز و روحبخش وزیدن نسیم دانایی و آگاهی بخشی بر گونه ی گلبوته های باغ بیداری را صمیمانه به محضر یکایک معلمان و اساتید فرهیخته و دانشجویان و دانش آموزان آینده سازکه زینت بخش گلسرای انقلاب شکوهمند اسلامی هستند تبریک میگویم.. تقارن این هنگامه ی خجسته با هفته دفاع مقدس...

به گزارش شیرگاه خبر ،متن پیام انصار الحسینی فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

فررا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و ایام دل انگیز و روحبخش وزیدن نسیم دانایی و آگاهی بخشی بر گونه ی گلبوته های باغ بیداری را صمیمانه به محضر یکایک معلمان و اساتید فرهیخته و دانشجویان و دانش آموزان آینده سازکه زینت بخش گلسرای انقلاب شکوهمند اسلامی هستند تبریک میگویم..

تقارن این هنگامه ی خجسته با هفته دفاع مقدس که یاد آور شور ، شعور و عشق متعالی فرزندان ایران زمین است بسیار مبارک و فرخنده است . همانطور که می دانید ایران اسلامی در ماه مهر ، ماه مهربانی و خرد ورزی عزتمندتر و پر افتخارتر از پیش از بهار دانش و تعلیم و تربیت استقبال نموده و در فضایی سرشار از شوق و شور دانش آموزان و دانشجویان زمزمه ی محبت اساتید فصلی تازه از شکوفایی را آغاز می نماید. .

اینجانب آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس و دانشگاهها را به همه رهپویان و پویندگان عرصه علم دانش،فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان عزیز و معلمان و اساتید فرهیخته شهرستان  سوادکوه شمالی  تبریک و تهنیت عرض   نموده و تقارن این ایام با هفته بزرگداشت دفاع مقدس که خود مکتب اصیلی از درس های الهی و انسانی و گنجینه ای گرانبها در تعالی روحیه ایثار و شهادت و از جان گذشتگی و بازگشت به آموزه های عقیدتی و دینی بود را گرامی  داشته و از خداوند منان سال تحصیلی پر خیر و برکتی را برای همگان مسئلت دارم .

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .