امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۲۰:۳۲:۳۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » ایثار و مقاومت » پیام مسئول کمیته خادمین شهدا سوادکوه شمالی در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

آبان ۵, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9657کد مطلب

373تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

پیام مسئول کمیته خادمین شهدا سوادکوه شمالی در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

پیام مسئول کمیته خادمین شهدا سوادکوه شمالی در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

به گزارش شیرگاه خبر ،علیرضا آرائی نژاد پس از حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از عاشقان اهل بیت(ع) شد، پیام تسلیتی را صادر کرد.   متن پیام مسئول کمیته خادمین شهدا سوادکوه شمالی به شرح ذیل است: بسم الله القاسم الجبارین و من قتل مظلوما فقد جعلنا لولیه سلطانا بازهم صدای مظلومیت عاشقان آل الله این بار در صحن و سرای حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام...

به گزارش شیرگاه خبر ،علیرضا آرائی نژاد پس از حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از عاشقان اهل بیت(ع) شد، پیام تسلیتی را صادر کرد.

 

متن پیام مسئول کمیته خادمین شهدا سوادکوه شمالی به شرح ذیل است:

بسم الله القاسم الجبارین

و من قتل مظلوما فقد جعلنا لولیه سلطانا

بازهم صدای مظلومیت عاشقان آل الله این بار در صحن و سرای حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام پیچید تا در گذرگاه دیگری از مسیر متعالی انقلاب خمینی کبیر گواهی بر گفته آن پیر فرزانه باشد که بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود.

این جنایت هولناک و کوردلانه که نشان از عدم شناخت سیره و سلوک مردمان این سرزمین دارد ضمن اثبات اتحاد شوم میان گروه‌های تروریستی مزدور، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا، بار دیگر حقانیّت و مظلومیّت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید و ثابت کرد که در قاموس ملت شریف و آزاده ایران شهادت افتخار بزرگی است.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، شهادت مظلومانه تعدادی از زائران و نمازگزاران عاشق آل الله در حرم شاهچراغ را به محضر حضرت ولیعصر اروحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف کشورمان و همچنین خانواده‌های داغدار این حادثه تروریستی تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای روح بلند شهدای حرم شاهچراغ، همنشینی با سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را مسالت دارم.

علیرضا آرائی نژاد

مسئول کمیته خادمین شهدا سوادکوه شمالی

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .