امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۴:۲۳:۵۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » پیدا شدن خلبان پاراگلایدر در جنگل‌های سوادکوه

شهریور ۲۴, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

8709کد مطلب

417تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

پیدا شدن خلبان پاراگلایدر در جنگل‌های سوادکوه

پیدا شدن خلبان پاراگلایدر در جنگل‌های سوادکوه

به گزارش شیرگاه خبر  ،خلبان پاراگلایدر در جنگل‌های سوادکوه توسط تیم‌‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پیدا شد. احمد حسنوند خلبان پاراگلایدر که پس از پرواز در آسمان سوادکوه در جنگل‌های این شهرستان مفقود شده بود صبح امروز در منطقه گردنه‌سر منطقه لفور سوادکوه توسط تیم عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان مازندران پیدا شد. محمود قاسمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به سقوط سرنشین پاراگلایدر ، اظهار کرد: طی تماس تلفنی مردمی در...

به گزارش شیرگاه خبر  ،خلبان پاراگلایدر در جنگل‌های سوادکوه توسط تیم‌‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پیدا شد.

احمد حسنوند خلبان پاراگلایدر که پس از پرواز در آسمان سوادکوه در جنگل‌های این شهرستان مفقود شده بود صبح امروز در منطقه گردنه‌سر منطقه لفور سوادکوه توسط تیم عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان مازندران پیدا شد.

محمود قاسمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به سقوط سرنشین پاراگلایدر ، اظهار کرد: طی تماس تلفنی مردمی در ساعت ۱۹:۰۵ روز دوشنبه ۲۲ شهریور ماه با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC استان ، مبنی بر سقوط یک فروند پاراگلایدر در ارتفاعات آلاشت منطقه لفور سوادکوه شمالی ، پس از بررسی موقعیت حادثه به نزدیک‌ترین پایگاه  ( جوارم ) سوادکوه که دسترسی سریع‌تر به محل حادثه داشته است  اطلاع‌رسانی شد.
وی افزود:  جهت ارزیابی موقعیت حادثه، دو تیم ( هفت نفر) در ساعت ۱۹:۱۵ به محل اعزام شدند، پیمایش منطقه کوهستانی و جست‌وجو به صورت زمینی آغاز و تا صبح سه شنبه ۲۳ شهریور ماه ادامه داشت.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران بیان کرد:  با توجه به کوهستانی و صعب‌العبور بودن مسیر و عدم دست‌یابی به مصدوم، درخواست بالگرد توسط شعبه سوادکوه جهت جست‌وجوی هوایی در ساعت ۱۲:۳۵ به Eoc استان و سپس به سازمان امداد اعلام و بالگرد سازمان امداد و نجات به همراه تیم واکنش سریع سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
قاسمی ادامه داد:  پس از جست‌وجوی هوایی و عدم موفقیت در یافتن مصدوم به سازمان امداد نجات بازگشتند که به دستور معاونت امداد استان در ساعت ۱۷:۳۰ دو تیم آنست ، یک تیم از شعبه قائمشهر و یک تیم از شعبه بابل جهت گسترش منطقه جستجو به صورت زمینی به محل حادثه اعزام شدند.
وی تصریح کرد: با هماهنگی معاونت عملیات جمعیت هلال‌احمر پنج تیم آنست از سازمان امداد و نجات در ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه ۲۳ شهریور ماه در پایگاه ارفعده سوادکوه مستقر و در ساعت پنج بامداد چهارشنبه مورخ ۲۴ شهریور ماه برای جست‌وجو به محل حادثه اعزام شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران یادآور شد: ساعت ۹:۳۰ اعلام خبر پیدا شدن مصدوم از طریق بی‌سیم فرماندهی عملیات به مرکز کنترل و عملیات EOC استان اعلام شد.
قاسمی بیان کرد: تعداد تیم‌های عملیاتی ۱۶ تیم که نیروهای  عملیاتی ۶۲ نفر به همراه  تجهیزات خودرویی دو دستگاه آمبولانس، ۹خودروی کمکدار سبک، سه  خودروی آنست  بوده و یک فروند بالگرد به منطقه اعزام شدن

وی در پایان گفت: عملیات برای انتقال مصدوم به مرکز درمانی همچنان ادامه دارد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .