امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۰۳:۱۹:۴۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » چهار واحد مسکن مددجویی در سوادکوه شمالی افتتاح شد

بهمن ۱۵, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5208کد مطلب

225تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

چهار واحد مسکن مددجویی در سوادکوه شمالی افتتاح شد

چهار واحد مسکن مددجویی در سوادکوه شمالی افتتاح شد

به گزارش شیرگاه خبر ،یک واحد ساختمان مسکن مددجویی متعلق به مددجوی زیر پوشش کمیته امداد بود که در روستای آبندان افتتاح شد. برای ساخت این واحد مسکونی ۵۵ متر مربعی با مشارکت بسیج سازندگی شهرستانببیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شد. یک واحد مسکن مددجویی هم  متعلق به مددجوی بهزیستی در روستای رئیسکلا لفور به مساحت ۸۰ متر مربع به بهره برداری رسید. برای ساخت این خانه هم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیور ریال هزینه شد. سومین مسکن مددجویی بهزیستی...

به گزارش شیرگاه خبر ،یک واحد ساختمان مسکن مددجویی متعلق به مددجوی زیر پوشش کمیته امداد بود که در روستای آبندان افتتاح شد. برای ساخت این واحد مسکونی ۵۵ متر مربعی با مشارکت بسیج سازندگی شهرستانببیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

یک واحد مسکن مددجویی هم  متعلق به مددجوی بهزیستی در روستای رئیسکلا لفور به مساحت ۸۰ متر مربع به بهره برداری رسید. برای ساخت این خانه هم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیور ریال هزینه شد.

سومین مسکن مددجویی بهزیستی هم در روستای کالیکلا لفور به مساحت ۸۰ متر مربع و با هزینه ۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال ساخته و بهره برداری شد.

چهارمین مسکن مددجویی هم متعلق به مددجوی بهزیستی در روستای بورخانی لفور بود. این خانه هم به مساحت ۸۰ متر مربع  و با ۵۰۰ میلیون ریال هزینه ساخته شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .