امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۲:۳۹:۴۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » کدام استان تا ۸ مهر۹۹ در وضعیت هشدار و قرمز کرونایی نیست؟

مهر ۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3824کد مطلب

238تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

کدام استان تا ۸ مهر۹۹ در وضعیت هشدار و قرمز کرونایی نیست؟

کدام استان تا ۸ مهر۹۹ در وضعیت هشدار و قرمز کرونایی نیست؟

به گزارش  شیرگاه خبر به نقل از خبرگزاری برنا؛ سیما سادات لاری ساعاتی قبل در ارتباط تصویری با شبکه خبر سیما، به ارائه تازه‌ترین و آخرین و جدیدترین آمار کرونا در کشور پرداخت. وی با اشاره به شناسایی ۳۶۷۷ بیمار جدید، گفت: آمار مبتلایان به ۴۵۳ هزار و ۶۳۷ نفر رسید. لاری به فوت ۲۰۷ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته اشاره کرد و افزود: تعداد جان‌باختگان تاکنون به ۲۵ هزار و ۹۸۶ نفر رسیده است. وی در عین از بهبودی ۳۷۸ هزار...

به گزارش  شیرگاه خبر به نقل از خبرگزاری برنا؛ سیما سادات لاری ساعاتی قبل در ارتباط تصویری با شبکه خبر سیما، به ارائه تازه‌ترین و آخرین و جدیدترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

وی با اشاره به شناسایی ۳۶۷۷ بیمار جدید، گفت: آمار مبتلایان به ۴۵۳ هزار و ۶۳۷ نفر رسید.

لاری به فوت ۲۰۷ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته اشاره کرد و افزود: تعداد جان‌باختگان تاکنون به ۲۵ هزار و ۹۸۶ نفر رسیده است.

وی در عین از بهبودی ۳۷۸ هزار و ۷۲۷ نفر از بیماران خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد ۴۰۷۹ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت، ادامه داد: تاکنون سه میلیون و ۹۸۶ هزار و ۷۲۰ مورد تست تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

وی افزود: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

بدین ترتیب باز هم مثل روزهای قبل فقط تا هشتم مهرماه، استان سیستان و بلوچستان خوشبختانه در جمع استانهای دارای وضعیت قرمز و هشدار کرونایی نیست.

 

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .