امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۱:۰۱:۵۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » کرسی نشینان و تصمیم گیران کشور باید میدانی و جهادی باشند

آذر ۲۰, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4409کد مطلب

214تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

کرسی نشینان و تصمیم گیران کشور باید میدانی و جهادی باشند

کرسی نشینان و تصمیم گیران کشور باید میدانی و جهادی باشند

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از  خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعی از گروه های فرهنگی، تبلیغی و جهادی استان با تقدیر از خدمات ارزشمند گروه های جهادی در عرصه های مختلف بر ضرورت حمایت از این گروه ها به منظور حضور فعال تر در جامعه تأکید کرد. وی با بیان این که گروه های جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور خوش درخشیدند، افزود: این گروه...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از  خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعی از گروه های فرهنگی، تبلیغی و جهادی استان با تقدیر از خدمات ارزشمند گروه های جهادی در عرصه های مختلف بر ضرورت حمایت از این گروه ها به منظور حضور فعال تر در جامعه تأکید کرد.

وی با بیان این که گروه های جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور خوش درخشیدند، افزود: این گروه ها خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی برای کمک به نیازمندان و همچنین کادر درمانی کشور به میدان آمدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که متأسفانه شیوع ویروس کرونا مشکلات بسیاری برای اقشار کم درآمد و محروم جامعه به وجود آورده است، گفت: در این شرایط حساس برای کمک به اقشار نیازمند باید بر اساس طرحی که محله محور و مسجد محور باشد همه نیروها و ظرفیت ها را با شعار معنویت و سلامت در میدان حاضر کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که با شیوع ویروس کرونا همه بخش های کشور به ویژه گروه های جهادی و داوطلب برای کمک اعلام آمادگی کردند، افزود: حضور گسترده این گروه ها در عرصه کمک رسانی، بسیاری از مشکلات را کاهش داد.

امام جمعه ساری با بیان این که گروه های مردمی در کنار دستگاه های اجرایی و سایر نهادهای متولی برای کمک رسانی به صحنه آمدند، تصریح کرد: این وحدت و انسجام داخلی موجب شد علیرغم همه مشکلات موجود بتوانیم در مدیریت این بیماری موفق عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که بهره گیری از ظرفیت عظیم مردمی در حوادث و بلایای مختلف می تواند بسیار تعیین کننده باشد، افزود: باید یک متولی مناسبی برای انسجام بخشی به فعالیت های هیأت های مذهبی، مداحان و گروه های جهادی که در حوادث مختلف به صحنه می آیند وجود داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که در طرح محله محور مساجد و خانواده ها باید محور باشند، گفت: در این طرح باید از ظرفیت ائمه جماعات مساجد، هیأت امناء، پایگاه های مقاومت و همچنین شوراها در جهت کمک به مردم آسیب دیده و محروم استفاده مناسب صورت گیرد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که گروه های جهادی در حوادث مختلف به ویژه شیوع ویروس کرونا خدمات و کارهای بزرگی انجام دادند که متأسفانه آمار متمرکزی از این فعالیت ها وجود ندارد، افزود: اگر کارکرد آماری روشن از عملکرد گروه های مردمی داشته باشیم و آن را به مدیران ارائه دهیم قطعاً می تواند در تصمیم سازی ها مؤثر باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، رفع مشکلات کشور را نیازمند مدیریت جهادی و میدانی دانست و گفت: همه کرسی نشینان و تصمیم گیران باید میدانی و جهادی باشند و نیروهای میدانی و جهادی هم بتوانند در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها مؤثر باشند

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .