امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۲:۱۳:۳۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » کشف و ضبط بیش از ۴ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7750کد مطلب

294تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

کشف و ضبط بیش از ۴ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

کشف و ضبط بیش از ۴ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت:  در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. سرهنگ حمیدرضا فرهودی از شناسایی ۲ خودروی نیسان حامل چوب در یکی از محور‌ها توسط خبر داد و افزود: پس از توقیف خودرو‌های مورد نظر در بازرسی از آن‌ها در مجموع ۴ و نیم تن چوب‌های جنگلی را که به صورت غیر مجاز برداشت شده بودند، کشف شد. او با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی چوب...

به گزارش شیرگاه خبر ،فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت:  در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ حمیدرضا فرهودی از شناسایی ۲ خودروی نیسان حامل چوب در یکی از محور‌ها توسط خبر داد و افزود: پس از توقیف خودرو‌های مورد نظر در بازرسی از آن‌ها در مجموع ۴ و نیم تن چوب‌های جنگلی را که به صورت غیر مجاز برداشت شده بودند، کشف شد.

او با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی چوب گفت: ماموران انتظامی پس از تشکیل پرونده چوب‌های کشف شده را به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان را به مرجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی  با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .