امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۴:۴۲:۳۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » کشف چوب قاچاق در سوادکوه شمالی/ دستگیری سارق منازل فریدونکنار

دی ۱۰, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4660کد مطلب

284تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

کشف چوب قاچاق در سوادکوه شمالی/ دستگیری سارق منازل فریدونکنار

به گزارش شیرگاه خبر ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۱۰ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: ماموران این فرماندهی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی حامل چوب مظنون شدند. او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۳ تن چوب آلات جنگلی که از جنگل‌های...

به گزارش شیرگاه خبر ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۱۰ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: ماموران این فرماندهی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی حامل چوب مظنون شدند.
او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۳ تن چوب آلات جنگلی که از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.
سرهنگ فرهودی گفت: در این راستا راننده خودرو نیز دستگر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق منزل با ۱۰ فقره سرقت در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرماندهی انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه دار در این سرقت‌ها شدند.
سرهنگ هاشم پور: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و در بازجویی‌های انجام شده به ۱۰ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۸ کیلوگرم تریاک از یک قاچاقچی مواد مخدر در چالوس

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان چالوس، موضع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را که قصد حمل و انتقال مواد مخدر به این شهرستان از طریق محور مواصلاتی کندوان را داشت، شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را در ورودی شهر مرزن آباد دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۸ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

کشف ۱۸ فقره سرقت در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و داخل خودرو در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.
سرهنگ عزیزی گفت: متهمان در بازجویی‌ها تاکنون به ۸ فقره سرقت اموال داخل خودرو و ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .