امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳| ۱۸:۰۵:۲۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » کشف ۳ و نیم تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

مهر ۵, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3758کد مطلب

282تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

کشف ۳ و نیم تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

کشف ۳ و نیم تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،حمیدرضا فرهودی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک خودروی وانت نیسان حامل چوب مظنون شدند. وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۳ و نیم تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که توسط راننده خودرو از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی خاطرنشان کرد: ضمن تحویل چوب های قاچاق...

به گزارش شیرگاه خبر ،حمیدرضا فرهودی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک خودروی وانت نیسان حامل چوب مظنون شدند.

وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۳ و نیم تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که توسط راننده خودرو از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی خاطرنشان کرد: ضمن تحویل چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان، متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدوی از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .