امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۷:۰۳:۳۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » کلاهبرداری در پوشش تماس‌های بین المللی

آذر ۲۰, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4412کد مطلب

227تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

کلاهبرداری در پوشش تماس‌های بین المللی

کلاهبرداری در پوشش تماس‌های بین المللی

 به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ خورشاد با اعلام این خبر گفت: مردم مازندران در صورت مشاهده تماس‌های از دست رفته بین‌المللی ناشناس، اقدام به تماس دوباره با آن شماره نکرده، زیرا هزینه‌های زیادی برای شهروندان در بر خواهد داشت. رئیس پلیس فتای مازندران افزود: در اینگونه تماس‌ها به عنوان یکی از شیوه‌های کلاهبرداران بین‌المللی، ابتدا تماسی کوتاه با مشترک برقرار و به سرعت قطع کرده، اما بیشتر مشترکان تلفن همراه پس از هر تماس ناموفق، اقدام به برقراری تماس با فرد تماس گیرنده می‌کنند....

 به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ خورشاد با اعلام این خبر گفت: مردم مازندران در صورت مشاهده تماس‌های از دست رفته بین‌المللی ناشناس، اقدام به تماس دوباره با آن شماره نکرده، زیرا هزینه‌های زیادی برای شهروندان در بر خواهد داشت.
رئیس پلیس فتای مازندران افزود: در اینگونه تماس‌ها به عنوان یکی از شیوه‌های کلاهبرداران بین‌المللی، ابتدا تماسی کوتاه با مشترک برقرار و به سرعت قطع کرده، اما بیشتر مشترکان تلفن همراه پس از هر تماس ناموفق، اقدام به برقراری تماس با فرد تماس گیرنده می‌کنند.
سرهنگ خورشاد تصریح کرد: به دلیل آنکه این تماس‌ها از سرشماره‌های بین‌المللی برقرار می‌شود، به محض تماس هزینه‌های سنگینی به مشترک ایرانی تحمیل می‌شود. همچنین بیشتر این تماس‌ها از کشور‌هایی با هزینه‌های بالای مخابراتی مانند آفریقا با هدف کسب درآمد‌های غیرقانونی از مشترکان سایر کشور‌ها است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .