امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۶:۴۵:۵۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » کلاهبرداری ۳۰ میلیاردی با چک های جعلی و سرقتی

آذر ۷, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4298کد مطلب

210تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

کلاهبرداری ۳۰ میلیاردی با چک های جعلی و سرقتی

کلاهبرداری ۳۰ میلیاردی با چک های جعلی و سرقتی

سردار “مرتضی میرزایی” گفت: در پی مراجعه فردی اهل و ساکن يزد به پليس آگاهي شهرستان “گلوگاه” و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداري از وی در پوشش خريد کاشي و سراميک با ارائه چک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در تحقیقات از شاکی دریافتند، افرادي از طريق فضاي مجازي و تماس تلفني با مال باخته در چندين نوبت اقدام به خريد کاشي و سراميک به...

سردار “مرتضی میرزایی” گفت: در پی مراجعه فردی اهل و ساکن يزد به پليس آگاهي شهرستان “گلوگاه” و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداري از وی در پوشش خريد کاشي و سراميک با ارائه چک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در تحقیقات از شاکی دریافتند، افرادي از طريق فضاي مجازي و تماس تلفني با مال باخته در چندين نوبت اقدام به خريد کاشي و سراميک به ارزش ۸ ميليارد ريال با ارائه چک کردند که در زمان سررسيد، چک ها فاقد موجودي بوده است.

سردار میرزایی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات طی تماس تلفنی با صاحب چک ها مشخص شد، چک ها سرقتی بوده و از داخل یک خودرو در تهران به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با دریافت این اطلاعات و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و استفاده از شگرد های خاص پلیسی، رد متهمان در شهرستان های بهشهر و گلوگاه شناسایی شد.

سردار میرزایی از دستگیری ۳ متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه خبر داد و افزود: در بازرسي از منازل و خودروي متهمان، اسناد، مدارک و چک هاي جعلي و مسروقه مرتبط با پرونده جعل و کلاهبرداري و خريد و فروش کاشي و سراميک در سطح بسيار زياد در شرق استان مازندران و استان گلستان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از شناسایی ۴ مال باخته در این خصوص خبر داد و افزود: متهمان تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در استان هاي “يزد، گلستان و تهران” به وقوع پیوسته که موضوع در دست بررسی است.

سردار میرزایی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: هر یک از متهمان با قرار وثیقه ۱۰ میلیاردی روانه زندان شدند

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .