امروز سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۵:۱۲:۳۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » گرامیداشت پنجمین سالگرد شهدای خان‌طومان در سوادکوه شمالی

اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7718کد مطلب

318تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

گرامیداشت پنجمین سالگرد شهدای خان‌طومان در سوادکوه شمالی

گرامیداشت  پنجمین سالگرد شهدای خان‌طومان در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ، همزمان با روز جهانی قدس، پنجمین سالگرد شهدای مدافع حرم خان طومان مازندران با حضور مسئولین و خانواده‌های معزز شهدا،مردم ولایتمدار درمسجد جامع شیرگاه  با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد. حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه سوادکوه شمالی با اشاره به جایگاه شهدا گفت: شهدا‌ی مدافع حرم شهدا‌ی فرهنگی هستند که در دفاع از فرهنگ واعتقادات ومبارزه با کفر والحاد به درجه رفیع شهادت رسیدند که از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. او افزود: شهدا مدافع حرم...

به گزارش شیرگاه خبر ، همزمان با روز جهانی قدس، پنجمین سالگرد شهدای مدافع حرم خان طومان مازندران با حضور مسئولین و خانواده‌های معزز شهدا،مردم ولایتمدار درمسجد جامع شیرگاه  با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه سوادکوه شمالی با اشاره به جایگاه شهدا گفت: شهدا‌ی مدافع حرم شهدا‌ی فرهنگی هستند که در دفاع از فرهنگ واعتقادات ومبارزه با کفر والحاد به درجه رفیع شهادت رسیدند که از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

او افزود: شهدا مدافع حرم دلبستگی‌های داشتند، ولی بین دوتعلق دنیا و آخرت، آخرت را پذیرفتند وبرای دفاع از حریم اسلام وانقلاب در سوریه داوطلبانه حضور پیدا کردند وشهادت را برگزیدند

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: عزت واقتدار نظام از آن میدان است و نشستن تیم مذاکره کننده در کنار آمریکا و اروپا به وجود میدان و ضعیف کردن دولت آمریکا در میدان است که تن به مذاکره دادند، ولی متاسفانه آنان نتوانستند به نفع ملت بهره دبرداری کنند.

09 2

07 3 09 210 3 11 3 12 3 13 2 14 2 15 3 01 2 02 2 03 3 04 3 05 2 06 2

22 1 16 2 17 2 18 2 19 2 20 2

24 1 23 121 1

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .