امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۹:۱۱:۰۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ۱۰سری جهیزیه به نوعروسان سوادکوه شمالی اهدا شد

بهمن ۱۵, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5216کد مطلب

255تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

۱۰سری جهیزیه به نوعروسان سوادکوه شمالی اهدا شد

۱۰سری جهیزیه به نوعروسان سوادکوه شمالی اهدا شد

به گزارش شیرگاه خبر«علیرضا عابدی»  در دومین روز از دهه فجر با اشاره به اقدامات کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی در این ایام بیان کرد: یک واحد مسکن به همت کمیته امداد و بسیج سازندگی شهرستان با صرف مبلغ ۸۰ میلیون تومان احداث و تحویل نیازمند شهرستان شد. رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی افزود: رزمایش توزیع ۱۰ سری جهیزیه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به کمک خیرین و هم افزایی کمیته امداد تحویل نوعروسان شهرستان در راستای سازماندهی به...

به گزارش شیرگاه خبر«علیرضا عابدی»  در دومین روز از دهه فجر با اشاره به اقدامات کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی در این ایام بیان کرد: یک واحد مسکن به همت کمیته امداد و بسیج سازندگی شهرستان با صرف مبلغ ۸۰ میلیون تومان احداث و تحویل نیازمند شهرستان شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی افزود: رزمایش توزیع ۱۰ سری جهیزیه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به کمک خیرین و هم افزایی کمیته امداد تحویل نوعروسان شهرستان در راستای سازماندهی به امور جوانان انجام شد

عابدی گفت: رزمایش توزیع ۲۰۰ بسته کمک مومنانه با همکاری مرکز نیکوکاری بهشت شهرستان، بسیج سازندگی و کمیته امداد تحویل خانواده‌ها و نیازمندان شهرستان به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان و جمعا ۴۰ میلیون تومان شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی اعلام کرد:ایجاد ۴ طرح اشتغال ویژه خانواده های تحت حمایت در راستای توانمندسازی مددجویان به ارزش هر طرح به مبلغ ۵۰ میلیون تومان در مجموع ۲۰۰ میلیون تومان از سرفصل تسهیلات بانکی امداد به نیازمندان واگذار شد در این طرح حدود ۸ نفر مشغول به کار خواهند شد.

این مسئول عنوان کرد: حضور در مرکز نیکوکاری امام علی (ع) کتی لته را داشتیم تعداد ۴ دستگاه بخاری ۲ دستگاه آبگرمکن دیواری تحویل نیازمندان شهرستان شد.

وی خبر داد: ۴ خانواده زندانی جرائم غیر عمد با کمک مرکز نیوکاری امام علی (ع) به مبلغ ۵۰ میلیون تومان آزاد شدند که برکت بزرگی در دهه فجر است.

عمادی تصریح کرد: مسکن ۶ واحدی کتی لته برای سکونت ۶ نفر از مددجویان این شهرستان به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان ارزش زمین بود که ۲۵۰ میلیون تومان توسط این مرکز نیکوکاری و مشارکت خانواده تامین شد و ۲۵۰ میلیون تومان دیگر توسط یکی از خیرین قرار است پرداخت شود کلنگ این مسکن به زمین زده شده است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی ادامه داد: امیدواریم طی مدت ۶ ماه به کمک ۵۰ میلیون تومان وام بنیاد مسکن و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض کمک کمیته امداد و مشارکت خیرین تحویل شود.

 

این مسئول اضافه کرد: دیدار با یکی از خیرین شهرستان را داشتیم که حدود ۲۰ سری جهیزیه را به نیازمندان شهرستان تحویل شد، همچنین نمازخانه اداره که به ارزش ۴۰ میلیون تومان با کمک نیکوکاران شهرستان احداث شد امروز با حضور مسئولان افتتاح شد.

 

وی یادآور شد: همچنین قرار است جلسه شورای زکات و ستاد محرومیت زدایی شهرستان با حضور معاون فرماندار، امام‌جمعه، مدیرکل و مسئولان ادارات انجام شود؛ برگزاری جلسات آموزش با حضور رئیس اداره توسعه مراکز نیکوکاری استان انجام شد.

 

عابدی گفت: مرکز نیکوکاری درمانی ریحانه النبی به‌طور تخصصی خدمات درمانی را به مددجویان ارائه می‌دهد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .