امروز پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۲:۲۶:۱۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ۲ طرح خدماتی در سوادکوه شمالی به بهره برداری رسید

بهمن ۲۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5288کد مطلب

252تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

۲ طرح خدماتی در سوادکوه شمالی به بهره برداری رسید

۲ طرح خدماتی در سوادکوه شمالی به بهره برداری رسید

به گزارش شیرگاه خبر ،این طرح ها شامل یک اقامتگاه بومگردی و یک طرح مخابراتی بوده است که برای آن بیش از مبلغ  ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شد. رییس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان سوادکوه شمالی در آئین افتتاحیه این ۲ پروژه گفت: اقامتگاه بومگردی مربوط به خانم قلی پور است که با سرمایه شخصی و همچنین تسهیلات کم بهره دولتی راه اندازی و بهره برداری شد سید مرتضی قربانی با اعلام اینکه این طرح با...

به گزارش شیرگاه خبر ،این طرح ها شامل یک اقامتگاه بومگردی و یک طرح مخابراتی بوده است که برای آن بیش از مبلغ  ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

رییس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان سوادکوه شمالی در آئین افتتاحیه این ۲ پروژه گفت: اقامتگاه بومگردی مربوط به خانم قلی پور است که با سرمایه شخصی و همچنین تسهیلات کم بهره دولتی راه اندازی و بهره برداری شد

سید مرتضی قربانی با اعلام اینکه این طرح با سرمایه اولیه ۲۰۰ میلیون تومانی از آورد شخصی به بهره برداری رسیده است، گفت: در این طرح ۲ نفر به صورت مستقیم و ۲ نفر هم به صورت غیرمستقیم مشغول به فعالیت شده اند.

همچنین در نهمین روز از دهه مبا ک فجر پروژه مخابراتی کابل نوری ، در روستای فرامرزکلا شهرستان سوادکوه شمالی به بهره برداری رسیده است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .