امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳| ۰۳:۱۱:۰۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ۴۶ شعبه اخذ رای در سوادکوه شمالی

خرداد ۱۹, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7919کد مطلب

290تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

۴۶ شعبه اخذ رای در سوادکوه شمالی

۴۶ شعبه اخذ رای در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،سید محمد انصارالحسینی  با اظهار این که در انتخابات گذشته ۴۱ شعبه اخذ رای پیش بینی شده بود ، افزود که در این دوره برای فراهم آوردن زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی ، پنج شعبه نسبت به دوره گذشته بیشتر پیش بینی شده است. وی همچنین با علام این که در این دوره ۱۰ شعبه سیار در نظر گرفته شده است و بقیه ثابت هستند ، آمادگی  شهرستان سوادکوه شمالی را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه اعلام کرد....

به گزارش شیرگاه خبر ،سید محمد انصارالحسینی  با اظهار این که در انتخابات گذشته ۴۱ شعبه اخذ رای پیش بینی شده بود ، افزود که در این دوره برای فراهم آوردن زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی ، پنج شعبه نسبت به دوره گذشته بیشتر پیش بینی شده است.

وی همچنین با علام این که در این دوره ۱۰ شعبه سیار در نظر گرفته شده است و بقیه ثابت هستند ، آمادگی  شهرستان سوادکوه شمالی را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه اعلام کرد.

فرماندار سوادکوه شمالی با بیان اینکه تمهیدات و امکانات لازم برای انتخاباتی سالم و پرشور در سطح این شهرستان فراهم شده است ، گفت : همه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه تلاش کنیم.

انصارالحسینی همچنین از تایید صلاحیت ۲ نفر از نامزدهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیرگاه خبر داد و گفت که ۲۵ داوطلب برای شورای شهر شیرگاه نام نویسی کرده بودند که از این تعداد نج نفر انصراف دادند ، ۲ نفر رد صلاحیت شدند و بقیه هم تائید صلاحیت خود را دریافت کرده اند.

تعداد اعضای شورای شهر شیرگاه پنج نفر است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می شود .

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .