امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۸:۲۰:۱۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » آغاز ساخت مسکن مهربانی در سوادکوه شمالی

مهر ۴, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3715کد مطلب

226تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

آغاز ساخت مسکن مهربانی در سوادکوه شمالی

آغاز ساخت مسکن مهربانی در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،علیرضا عابدی فیروزجائی سرپرست کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت: کلنگ احداث یک ساختمان مددجویی با حضور قائم مقام و فرمانده بسیج امداد مازندران، امام جمعه و فرماندهی سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس به زمین زده شد. او با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این نهاد توانمند سازی نیازمندان در حوزه مسکن است، افزود: این واحد مسکونی با هزینه‌های گروه جهادی شهید محمد ناظری و اجرای مدرسه علمیه و طلاب قائمشهر به عنوان گروه جهادی احداث می‌شود. اوافزود: این واحد مسکونی به...

به گزارش شیرگاه خبر ،علیرضا عابدی فیروزجائی سرپرست کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت: کلنگ احداث یک ساختمان مددجویی با حضور قائم مقام و فرمانده بسیج امداد مازندران، امام جمعه و فرماندهی سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس به زمین زده شد.

او با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این نهاد توانمند سازی نیازمندان در حوزه مسکن است، افزود: این واحد مسکونی با هزینه‌های گروه جهادی شهید محمد ناظری و اجرای مدرسه علمیه و طلاب قائمشهر به عنوان گروه جهادی احداث می‌شود.
اوافزود: این واحد مسکونی به مساحت ۷۱ مترمربع و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیون تومان با پرداخت هزینه از سوی گروه جهادی شهید محمد ناظری در روستای اندار گلی شهرستان سوادکوه شمالی احداث می‌شود.
سرپرست کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت: در شهرستان سوادکوه شمالی یک هزار و ۲۷۸ خانوار زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .