امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۲۲:۳۴:۳۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » آمار نگران‌کننده کرونا در مازندران: ۲۹۹ بیمار جدید شناسایی شدند

دی ۲۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4901کد مطلب

236تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

آمار نگران‌کننده کرونا در مازندران: ۲۹۹ بیمار جدید شناسایی شدند

۵ شهرستان مازندران از جمله ساری مرکز استان در وضعیت قرمز کرونایی است. مازندران در پیک سوم کرونا به سر می‌برد. سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل، دورهمی‌‌های شب یلدا، کاهش رعایت پروتکل‌هاى بهداشتى توسط مردم و بویژه واحدهای صنفی و بازارچه‌های محلی را از علل شیوع پیک سوم کرونا در مازندران می‌داند. امروز وزیر بهداشت در سفر به مازندران در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا شرکت کرد و مازندران را استان ویژه‌ای خواند که مدیریت کرونا...

۵ شهرستان مازندران از جمله ساری مرکز استان در وضعیت قرمز کرونایی است. مازندران در پیک سوم کرونا به سر می‌برد. سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل، دورهمی‌‌های شب یلدا، کاهش رعایت پروتکل‌هاى بهداشتى توسط مردم و بویژه واحدهای صنفی و بازارچه‌های محلی را از علل شیوع پیک سوم کرونا در مازندران می‌داند.

امروز وزیر بهداشت در سفر به مازندران در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا شرکت کرد و مازندران را استان ویژه‌ای خواند که مدیریت کرونا در آن با تراکم جمعیت بالا در مقایسه با دیگر استان‌ها بسیار پیچیده و دشوار‌تر است.

او افزایش دو برابری تست‌ها، رفتن خانه به خانه و شناسایی جمعیت آسیب‌پذیر در روستاها را از مهم‌ترین راه‌ها برای مقابله با کرونا در مازندران برشمرد.

حضور وزیر بهداشت در مازندران در حالی صورت گرفت که طبق آخرین اطلاعیه ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران در شبانه‌روز گذشته، ۲۶۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و ۳۲ نفر هم در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند.

در همین مدت ۲۸۵ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون هزار و ۳۷۳ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۸۰ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

 

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .