امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۳:۴۷:۰۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » آمریکا با هزینه‌های میلیاردی مقابل ایران دشمن شکست‌خورده است/ شهدا برای‌مان عزت و امنیت آوردند

آبان ۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4157کد مطلب

248تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

آمریکا با هزینه‌های میلیاردی مقابل ایران دشمن شکست‌خورده است/ شهدا برای‌مان عزت و امنیت آوردند

آمریکا با هزینه‌های میلیاردی مقابل ایران دشمن شکست‌خورده است/ شهدا برای‌مان عزت و امنیت آوردند

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از  خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لائینی جمعه‌شب در مراسم هفتمین شب خاکسپاری شهید مدافع حرم، رضا حاجی‌زاده در مصلای میربزرگ، اظهار کرد: شهدا با خداوند معامله کردند و کسی جز خالق هستی ارزش والای معامله آنها را نمی‌داند. وی با بیان اینکه اگر شهدا یک جهاد کردند پدر و مادر آنها دست به دو جهاد و همسرشان دست به سه جهاد زدند، افزود: فراق فرزند بسیار سخت است و رضایت...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از  خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لائینی جمعه‌شب در مراسم هفتمین شب خاکسپاری شهید مدافع حرم، رضا حاجی‌زاده در مصلای میربزرگ، اظهار کرد: شهدا با خداوند معامله کردند و کسی جز خالق هستی ارزش والای معامله آنها را نمی‌داند.

وی با بیان اینکه اگر شهدا یک جهاد کردند پدر و مادر آنها دست به دو جهاد و همسرشان دست به سه جهاد زدند، افزود: فراق فرزند بسیار سخت است و رضایت فرزندان توسط والدین برای انجام جهاد در راه خداوند جهاد اول است همچنین انتظار بازگشت بدن‌های آنها بعد سال‌های سال دوری از خانه و خانواده جهاد دوم خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در مردم مازندران تصریح کرد: همسران شهدا برای بزرگ کردن و تربیت فرزندان‌شان بدون حضور پدر دست به جهادی دیگر زدند و علاوه بر دو جهاد، جهاد سوم را خلق کردند.

این مسؤول با اشاره به اینکه باید برای شهدا، خانواده آنها، خاندان ایثار و شهادت ارزش و اعتبار بسیار زیادی قایل شویم، بیان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمنان بعثی و برای حفظ اسلام، خاک، ناموس و وطن به میدان رفتند و امروزه شهدای مدافع حرم در خارج مرزها برای دفاع از اهل بیت عصمت و طهارت جان خود را به کف گرفتند.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه امروزه مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و همه شهرهای آن با کرونا دست و پنجه نرم می‎کنند، ادامه داد: وظیفه همه ما است تا برای حفظ جان خود و دیگران پروتکل بهداشتی و شیوه‌نامه‌ها را رعایت کنیم، شیوه‌نامه‌ها در دستور کارمان باشد و با رعایت فاصله اجتماعی، مجالس عزا، عروسی، دعوت و تجمعات را برگزار نکنیم البته در این بین باید گفت که ستاد کرونا هم برای تصمیم‌گیری‌ها سر در گم است.

وی با اعلام اینکه بهای خون شهید بسیار فراوان است، خاطرنشان کرد: خداوند برابر شهیدان مجاهد اعلام می‌کند که جان‌شان را خریدارم و به آنها بهشت برین می‌دهم همچنین باید گفت که در توصیف یک خانه بهشتی، تمام قصرها و زیبایی دنیا به نشاط، زیبایی و زینت آنجا نمی‌ارزد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بیان کرد: خداوند قیمت شهدا را بسیار عظیم دانسته و فوز عظیم و بهشت برین به آنها می‌دهد.

این مسؤول ادامه داد: شهدا برای‌مان امنیت، عزت، اقتدار، شرافت، استقلال و احیای اسلام آوردند و خدمات بسیار عظیم ارائه کردند البته خدمات ارزنده شهدا نه تنها در زمان زندگی بلکه بعد آن نیز جاری و ساری است.

محمدی‌لائینی با اشاره به اینکه آمریکا در تحریم‌ها، جنگ نرم و جنگ‌های مختلف با ایران هزاران میلیارد هزینه کرده ولی در نهایت پیروز اصلی ایران استف تصریح کرد: امام علی(ع) می‌فرمایند که قیمت یک انسان به همت اوست البته بعضی مدیران امروزه در زندگی دنیایی به دنبال میز، پست و مقام هستند و سالیان سال به دنبال آن بوده، بعد سال‌ها تلاش برای حفظ آن شبانه‌روز نمی‌شناسند ولی بعد سال‌ها حضور در آن سمت یادی از خدمت به خداوند و خدمت به خلق نمی‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه شهدا به دنبال استقلال، امنیت، اقتدار اسلام و عظمت برای جمهوری اسلامی بودند، گفت: شهید با سه معیار همیشه سرآمد هستند، بهایی که خداوند برای آنها قرار داده است، بازدهی که در جامعه دارند و همت بالای‌شان ویژگی‌های ارزشمند ماندگار خواهد بود.

محمدی‌لائینی با اشاره به اینکه ارزش‌ شهدا بسیار بالاتر و والاتر از بیان مسائل دنیوی و ویژگی‌های دنیایی است، اظهار کرد: شهدا برای ادای تکلیف راهی جبهه‌ها شده تا در نهایت عاقبت‌شان در دنیا و آخرت به شهادت ختم شده و به فوز عظیم رسیدند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .