امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۷:۲۲:۴۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » اجتماع رضویون سوادکوه؛ محفل پرشور ابراز ارادت عزاداران

مهر ۲۶, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4009کد مطلب

224تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

اجتماع رضویون سوادکوه؛ محفل پرشور ابراز ارادت عزاداران

اجتماع رضویون سوادکوه؛ محفل پرشور ابراز ارادت عزاداران

به گزارش شیرگاه خبر، یکی از مراسماتی که در طی سال‌های اخیر در شهرستان سوادکوه مرسوم شده بود، برگزاری اجتماع عاشورائیان در صحن مبارک امامزاده عبدالحق زیرآب بوده است. امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری این مراسم وجود نداشت. با توجه به استقبال باشکوه این مراسم در سال‌های اخیر از سوی مردم شهرستان، امسال به پیشنهاد مرکز صداوسیمای مازندران، اجتماع رضویون در روز شهادت امام رضا (علیه‌السلام) در صحن امام‌زاده عبدالحق با حضور پر شور مردم برگزار شد...

به گزارش شیرگاه خبر، یکی از مراسماتی که در طی سال‌های اخیر در شهرستان سوادکوه مرسوم شده بود، برگزاری اجتماع عاشورائیان در صحن مبارک امامزاده عبدالحق زیرآب بوده است. امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری این مراسم وجود نداشت. با توجه به استقبال باشکوه این مراسم در سال‌های اخیر از سوی مردم شهرستان، امسال به پیشنهاد مرکز صداوسیمای مازندران، اجتماع رضویون در روز شهادت امام رضا (علیه‌السلام) در صحن امام‌زاده عبدالحق با حضور پر شور مردم برگزار شد و بار دیگر ارادت و تعصب دینی مردم منطقه را به زیبایی به تصویر کشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد زمان رضایی، امام جمعه شهر زیرآب، برگزاری این مراسمات را لازمه جامعه کنونی دانست و اظهار داشت: در دورانی که دشمن از هر طریقی به جنگ نرم وارد شده و از امکانات ماهواره و فضای مجازی علیه ما استفاده می‌کند، ما نیز باید در مقابل تهاجمات اینچنینی دشمن هوشیار باشیم. درواقع این مراسمات یکی از راه‌های بیداری جامعه و به رخ کشیدن قدرت اجتماعات مذهبی است.

وی افزود: نوعی اتحاد را به تصویر می‌کشد و باعث هم‌بستگی بین مردم نیز می‌شود. اتحاد و هم‌بستگی چیزی است که دشمن از آن هراس دارد.

امام جمعه زیرآب خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته اجتماع لبیک یاحسین و عاشورائیان برگزار می‌شد. امسال به‌دلیل گسترش ویروس کرونا این مراسم برگزار نشد. امسال صداوسیما مرکز استان خواهان برگزاری اجتماع شد و با توجه به شهادت امام‌رضا علیه‌السلام، اجتماع رضویون در صحن مبارک امام‌زاده عبدالحق برگزار شد و مردم بار دیگر حضور پرشوری از خود نشان دادند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .