امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲| ۰۵:۵۲:۵۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » اجرای بیش از ۳۵۰ عنوان برنامه دفاع مقدس در سطح پایگاه‌های مقاومت سوادکوه شمالی

شهریور ۳۰, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

2330کد مطلب

249تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

اجرای بیش از ۳۵۰ عنوان برنامه دفاع مقدس در سطح پایگاه‌های مقاومت سوادکوه شمالی

اجرای بیش از ۳۵۰ عنوان برنامه دفاع مقدس در سطح پایگاه‌های مقاومت سوادکوه شمالی

 به گزارش شیرگاه خبر ،«احمد شعبانی» فرمانده سپاه سوادکوه شمالی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدّس، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز تجلی فرهنگ ایثار و شهادت، خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: خبر یک عرصه و کار جهادی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی اگر ما خدمات نظام جمهوری اسلامی را به مردم ارائه کنیم مردم به ما امیدوار می‌شوند و این وظیفه شما خبرنگاران است. شعبانی افزود: هفته دفاع مقدّس مرهون تلاش و ایثارگری...

 به گزارش شیرگاه خبر ،«احمد شعبانی» فرمانده سپاه سوادکوه شمالی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدّس، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز تجلی فرهنگ ایثار و شهادت، خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: خبر یک عرصه و کار جهادی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی اگر ما خدمات نظام جمهوری اسلامی را به مردم ارائه کنیم مردم به ما امیدوار می‌شوند و این وظیفه شما خبرنگاران است.

شعبانی افزود: هفته دفاع مقدّس مرهون تلاش و ایثارگری بی‌وقفه دلیر مردانی بود که توانستند جان و مال خود را در طبق اخلاص بگذارند، یا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یا به‌ عنوان ایثارگر حضور دارند که الگویی برای نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی هستند.

این مسئول در ادامه بر عظمت هفته دفاع مقدس تأکید کرد و با بیان اینکه ملت ما به تاریخش می‌بالد و زنده است، هفته دفاع مقدس را جزء تاریخ این ملت برشمرد و گفت: با گرامیداشت این هفته فرصت برای اتصال و انتقال فرهنگ  ایثار و گذشت بین نسل اول سوم و چهارم انقلاب است.

دبیر ستاد هفته دفاع مقدس سوادکوه شمالی با اشاره به شکست سخت ایادی استکبار جهانی در جنگ هشت ساله گفت: امروز دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی به جنگ نرم  فرهنگی و روانی روی آورده است که نیاز به بصیرت‌افزایی جوانان دارد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس از همراهی و همکاری مجموعه کمیته‌ها بالاخص، امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

شعبانی در ادامه ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی ورزشی در سطح پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود، گفت: ۶۵ عنوان برنامه شهرستانی نیز برای این هفته پیش‌بینی شده است.

وی عمده برنامه‌های اصلی شهرستان در این هفته را عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهداء در سطح حوزه‌های مقاومت، برگزاری گردهمایی فعالان عرصه فضای مجازی با حضور همه فعالان این عرصه جهت بالا بردن سواد رسانه‌ای این افراد، تجلیل از ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس ادارات و نهادها، برنامه آبروی محله و … را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده ذکر کرد.

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی همچنین با توجه به قرارگیری هفته دفاع مقدس با آغاز بازگشایی مدارس، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس را از دیگر برنامه‌هایی دانست که در این هفته به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .