امروز سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۶:۵۸:۱۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » احتمال یخ زدگی و ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی مازندران

آذر ۱۹, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4382کد مطلب

239تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

احتمال یخ زدگی و ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی مازندران

احتمال یخ زدگی و ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ، رییس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون امد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است. سرهنگ قدمی افزود: هم اکنون گردنه‌های کوهستانی و برف گیر استان به دلیل بارش برف‌های روز‌های گذشته و ذوب شدن از امشب احتمال یخ زدگی این راه‌ها وجود دارد. او گفت: با توجه به پیش بینی بارش باران و احتمال افزایش ریزش کوه در ارتفاعات جاده‌های کوهستانی غرب استان از مسافران...

به گزارش شیرگاه خبر ، رییس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون امد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.
سرهنگ قدمی افزود: هم اکنون گردنه‌های کوهستانی و برف گیر استان به دلیل بارش برف‌های روز‌های گذشته و ذوب شدن از امشب احتمال یخ زدگی این راه‌ها وجود دارد.
او گفت: با توجه به پیش بینی بارش باران و احتمال افزایش ریزش کوه در ارتفاعات جاده‌های کوهستانی غرب استان از مسافران خواست از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند و استعلام وضعیت جوی و وضعیت راه‌ها برای رانندگان لازم و ضروری است.
سرهنگ قدمی افزود: ۲۴ ساعت گذشته چندین مورد ریزش سنگ از کوه در جاده‌های کوهستانی استان گزارش شد که خوشبختانه خسارتی به دنبال نداشت.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .