امروز شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۳:۴۵:۳۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » ایثار و مقاومت » احداث المان مزار شهید «تیموری» در شهرستان سوادکوه شمالی

فروردین ۴, ۱۴۰۳ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9967کد مطلب

29تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

احداث المان مزار شهید «تیموری» در شهرستان سوادکوه شمالی

احداث المان مزار شهید «تیموری» در شهرستان سوادکوه شمالی

«علیرضا آرائی نژاد» مسئول حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی  از احداث المان مزار شهید «صادق تیموری» در شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد و آن را یک اقدام مهم فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ شها برشمرد. خبر داد و آن را یک اقدام مهم فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ شها برشمرد. وی افزود: این اقدام جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، راه و آرمان آنان در جامعه و بویژه نسل جوان است. آرائی نژاد ادامه...

«علیرضا آرائی نژاد» مسئول حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی  از احداث المان مزار شهید «صادق تیموری» در شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد و آن را یک اقدام مهم فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ شها برشمرد. خبر داد و آن را یک اقدام مهم فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ شها برشمرد.

وی افزود: این اقدام جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، راه و آرمان آنان در جامعه و بویژه نسل جوان است.

آرائی نژاد ادامه داد: شهدا با جانفشانی‌ و رشادت‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی را در برابر توطئه دشمنان بیمه کردند و امروز برای حفظ و بقای انقلاب نیاز داریم که راه و هدف شهدا فراموش نشود.

این مسئول اضافه کرد: نسل جوان باید بدانند که برای انقلاب اسلامی چه انسان‌های بزرگی جان خویش را نثار کردند و با شناخت بهتر نسبت به شهدا و درس گرفتن از آنان، در مقابل توطئه‌های دشمنان که به دنبال آسیب رساندن به انقلاب هستند، بایستند.

وی در ادامه مزار‌ شهدا را مکانی برای زیارت شهروندان و اجرای برنامه‌های فرهنگی دانست و گفت: با تکمیل المان این شهید بزرگوار امیدواریم شاهد اجرای برنامه‌های گوناگونی از سوی فعالان فرهنگی در این محل مقدس باشیم.

 آرائی نژاد وجود نماد‌ شهدا را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم دانست و تصریح کرد: شهدا نماد فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه شهدا به هدف خود که همانا قرب الهی بوده رسیده اند و نیاز به برگزاری مراسم ما ندارند، افزود: امروز ما نیاز به شهدا داریم و احترام به شهدا احترام به خودمان و زندگی خودمان محسوب می‌شود.

مسئول حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی در پایان ضمن تأکید بر درس گرفتن عملی از شهدا خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در عمل یاد شهدا را نگه داریم باید به وصیت نامه‌های آن‌ها رجوع کنیم.

برچسب ها :

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .