امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۲۱:۵۳:۰۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » اخبار حوادث امروز (۲۷ بهمن ۹۹) از مرگ مشکوک دختر و پسر نوجوان در خانه مجردی تا فوت یک نفر در تجمع بازنشستگان اصفهان

بهمن ۳۰, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5325کد مطلب

237تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

اخبار حوادث امروز (۲۷ بهمن ۹۹) از مرگ مشکوک دختر و پسر نوجوان در خانه مجردی تا فوت یک نفر در تجمع بازنشستگان اصفهان

نوزادی با راهنمایی تلفنی از مرگ حتمی نجات یافت یک نوزاد ۲۰ روزه که در کاشان دچار خفگی شده بود با راهنمایی تلفنی پرسنل اورژانس و با اقدام به موقع والدین از مرگ حتمی نجات یافت.   قتل مرد ۵۲ ساله به خاطر پراید اوراقی! فردی که با هدف سرقت یک دستگاه خودرو پراید، راننده آن را به بیابان‌های اطراف شهرستان اشتهارد کشانده و پس از قتل وی، قطعات خودرو را اوراق کرده بود با هوشیاری کارآگاهان اداره مبارزه با...

نوزادی با راهنمایی تلفنی از مرگ حتمی نجات یافت

یک نوزاد ۲۰ روزه که در کاشان دچار خفگی شده بود با راهنمایی تلفنی پرسنل اورژانس و با اقدام به موقع والدین از مرگ حتمی نجات یافت.

 

قتل مرد ۵۲ ساله به خاطر پراید اوراقی!

فردی که با هدف سرقت یک دستگاه خودرو پراید، راننده آن را به بیابان‌های اطراف شهرستان اشتهارد کشانده و پس از قتل وی، قطعات خودرو را اوراق کرده بود با هوشیاری کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

قاتل زن عمو در سرپل ذهاب دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: قاتل متواری که اخیراً در شهر کرمانشاه زن عموی خود را به قتل رسانده بود، در سرپل ذهاب دستگیر شد.

مرد خشمگین همسرش را با چاقو کشت

یک تبعه کشور افغانستان در یک درگیری همسرش را که او نیز تبعه افغانستان بود را با ضربات چاقو به قتل رساند.

کتک‌زدن بچه ترفند جدید سارقان موتورسیکلت

سارقان موتورسیکلت برای سرقت به روش جدیدی روی آورده‌اند؛ سارقان در این شیوه و شگرد یک کودک را در منظر عموم کتک می‌زنند تا به اهداف خود برای جلب مشارکت مردم و رهگذران در سرقت برسند!

سوء قصد به قاضی دادگستری در پیشوا / سه نفر دستگیر شدند

یک قاضی دادگستری پیشوا امروز مورد سوءقصد قرار گرفت.

آمار امروز کرونا، فوتی‌ها و مبتلایان / دوشنبه ۲۷  بهمن ۹۹

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۲۸ نفر رسید.

 

ماجرای ‌فوت یک نفر در تجمع بازنشستگان اصفهان به روایت پلیس

فیلمی مبنی بر تجمع بازنشستگان تأمین اجتماعی در مقابل اداره کل تأمین اجتماعی در خیابان عباس‌آباد اصفهان و برخورد و تیراندازی نیروی انتظامی با تجمع‌کنندگان که منجر به فوت یکی از افراد شده، در فضای مجازی دست به دست شده است.

درگیری خانوادگی در همدان / داماد قاتل مادرزن شد

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: به دنبال اختلاف خانوادگی، داماد یک خانواده در یکی از بخش‌های شهرستان قهاوند همدان همسر و مادر همسر خود را مورد ضرب چاقو قرار می‌دهد.

چرا آتش‌سوزی در گمرک اسلام قلعه تبدیل به جهنم واقعی شد؟

باسکول خراب گمرک اسلام قلعه، انفجار تانکر گاز در خروجی گمرک و نبود امکانات اطفای حریق ازجمله دلایلی بود که باعث گستردگی آتش‌سوزی و انفجار کامیون‌های در مرز ایران و افغانستان شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .