امروز چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۱:۵۶:۲۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ادامه راه شهدا مهمترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

بهمن ۳۰, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5310کد مطلب

264تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

ادامه راه شهدا مهمترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش شیرگاه خبر،هدایت مظلومی چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه در شهرستان سوادکوه با بیان اینکه سربلندی ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا است گفت: شهدا و ایثارگران با ایثارگری و رشادت طلبی، باعث اقتدار نظام در تمامی عرصه‌ها شدند. وی با اشاره به اینکه شهدا مسیرشان را به درستی انتخاب کردند افزود: شهدا به جامعه ما معنویت و نورانیت خاصی بخشیدند لذا ادامه راهشان مهمترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به شمار می‌رود. باید از این میراث...

به گزارش شیرگاه خبر،هدایت مظلومی چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه در شهرستان سوادکوه با بیان اینکه سربلندی ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا است گفت: شهدا و ایثارگران با ایثارگری و رشادت طلبی، باعث اقتدار نظام در تمامی عرصه‌ها شدند.
وی با اشاره به اینکه شهدا مسیرشان را به درستی انتخاب کردند افزود: شهدا به جامعه ما معنویت و نورانیت خاصی بخشیدند لذا ادامه راهشان مهمترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به شمار می‌رود. باید از این میراث گران‌بها که شهدا برای ما به یادگار گذاشتند به خوبی پاسداری کنیم و خصوصیات اخلاقی و رفتاری آنان را به نسل جدید جامعه معرفی کنیم، ادامه راه شهدا مهمترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
مدیرکل بنیاد استان مازندران با بیان اینکه ادامه راه شهدا مهمترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، تصریح کرد: شهادت اوج کمال انسانی است و شهدا با درک معرفتی بالا به این مقام رسیدند و در پیمودن مسیر شهادت مصمم بودند.
وی با بیان اینکه امروز با مجاهدت و جانفشانی شهدای گرانقدر به امنیت و آرامش رسیدیم، خاطرنشان کرد: حضور در گلزار شهدا آرامش خاصی به انسان می‌بخشد و این تحول درونی انسان از وجود با برکت این پرستوهای خونین بال و مردان الهی است.
مظلومی پیگیری مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان و آگاهی از وضعیت خدمت رسانی به این قشر را از اهداف سفر یک روزه به شهرستانهای سوادکوه و سوادکوه شمالی عنوان کرد و گفت: با همدلی، همفکری و هم‌افزایی تمامی همکاران خدوم بنیاد، باید خدمات در شأن ایثارگران ارائه دهیم.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .