امروز چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۴:۰۱:۳۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » اربعین حسینی نمادی از عشق و ارادت مردم به امام حسین(ع) است

مهر ۱۱, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3864کد مطلب

260تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

اربعین حسینی نمادی از عشق و ارادت مردم به امام حسین(ع) است

اربعین حسینی نمادی از عشق و ارادت مردم به امام حسین(ع) است

به گزارش شیرگاه خبر به نقل ازخبرگزاری شبستان مازندران ، حجت الاسلام « محمدصادق محمدی لائینی» امروز( ۱۱ مهر) در بین نمازگزاران در مصلای نکا اظهار کرد: بزرگداشت شعائر دینی و اهل بیت(ع) با زندگی ما عجین شده است و نمی توانیم از اهل بیت(ع) جدا شویم. امام جمعه نکا افزود: امسال پیاده روی اربعین را نداریم اما عشق و علاقه و ارادت ما به اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) باقی است و تلاش برای برپایی مراسمات بزرگداشت اربعین حسینی با رعایت پروتکل بهداشتی دردستور...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل ازخبرگزاری شبستان مازندران ، حجت الاسلام « محمدصادق محمدی لائینی» امروز( ۱۱ مهر) در بین نمازگزاران در مصلای نکا اظهار کرد: بزرگداشت شعائر دینی و اهل بیت(ع) با زندگی ما عجین شده است و نمی توانیم از اهل بیت(ع) جدا شویم.

امام جمعه نکا افزود: امسال پیاده روی اربعین را نداریم اما عشق و علاقه و ارادت ما به اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) باقی است و تلاش برای برپایی مراسمات بزرگداشت اربعین حسینی با رعایت پروتکل بهداشتی دردستور کار است که البته مردم نکا همواره در ارادت به اهل بیت(ع) پیشتاز هستند و کمک ۲.۵ میلیارد تومانی مردم نکا در طول سال های گذشته به عتبات عالیات بیانگر این مهم است.

وی با بیان اینکه روز نیروی انتظامی را پیش رو داریم، خاطر نشان کرد: امنیت و حفظ امنیت برای ما امری مهم و ضروری است و باید تلاش شود تا با افرادی که مخل آرامش ما هستند؛ مبارزه و مقابله شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی همچنین با بزرگداشت روز دامپزشک گفت: اسلام برای انسان و همه موجودات ارزش قائل است و از حقوق حیوانات هم غافل نشده است و سفارشات فراوانی در روایات برای حمایت از دام و حیوانات آمده است.

وی افزود: روز دامپزشکی را هم پیش رو داریم که دام برای ما مهم است و در اسلام هم جایگاه والایی دارد و باغداری و کشاورزی و دامداری از سفارشات مهم است که آینده ساز هستند.

امام جمعه نکا یادآور شد: در آستانه حلول اربعین هستیم و اربعین برای ما مهم است و حضور مجدد اهل بیت(ع) است و کسانی که عاشورا تجلیل کردند باید همان شکوه رابرای اربعین قائل شوند و دل اهل بیت(ع) شاد شود که قرآن و اهل بیت(ع) برای ما مهم و عزیز است.

وی با اشاره به توهین قرآن در سوئد و توهین به پیامبر اکرم(ص) در فرانسه خاطر نشان کرد: این افراد از انقلاب ما و صدور آن به جهان بیمناک هستند و دلیل دشمنی آنان از پلیدی و کینه داخلی آنان است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .